Avatar billede arnepedersen Forsker
05. oktober 2002 - 13:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

NERO

Jeg er godt nok sur. Jeg har lige købt, og betalt for den fulde version af NERO 5.5. DK. Det har jeg gjort i forventning om at kunne brænde MPG2 filer fra mine videofilm til CD, som så skal afspilles på DVD. Når jeg forsøger får jeg en besked om at jeg på nettet skal købe yderlig en fil . Ellers kan jeg ikke bruge programmet.
Hvad f..... er meningen.
Nu er jeg helt kold. Er der nogen som har denne fil?
Avatar billede bongobride Nybegynder
05. oktober 2002 - 13:42 #1
Ja
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
05. oktober 2002 - 13:43 #2
Avatar billede arnepedersen Forsker
05. oktober 2002 - 16:57 #3
Ja tak. Jeg har ikke tænkt mig at betale mere til et firma som markedsfører, og sælger "halve" produkter.
Til bongobride, er du venlig at uddybe dit svar, bare en anelse, tak.
Avatar billede bongobride Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:00 #4
Ok, ja jeg har filen.
Men produktet er jo i sig selv ikke et "halvt" produkt, da filen du mangler er en plugin. Godt nok viser nero at den kan lave vcd'er osv.
Men jeg har betalt for min, og det vil du ikke kan jeg se :)

Så ta et kig på diverse p2p programmer: www.kazaa.com / www.imesh.com / www.winmx.com
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. oktober 2002 - 19:46 #5
Ahøm... Ulovligt spørgsmål!?
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
05. oktober 2002 - 22:34 #6
der henvises til www.k.....com
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. oktober 2002 - 22:50 #7
>>clausmeyer
Jeg har anmeldt det!

Begrundelse:
1. Spørger søger plugin til download der skal købes.
2. Bongobride opfordrer til brug af p2p-programmer til download af plugin!
Avatar billede arnepedersen Forsker
06. oktober 2002 - 11:28 #8
uuhhaa. Hvad har jeg gjort. Hvem skal anmeldes, og hvorfor. Jeg er ikke lyst til at være årsag til nogen "anmeldelse", så jeg vil gerne lukke spørgsmålet. Point til bongobride for at forsøge at løse mit spørgsmål.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
06. oktober 2002 - 12:38 #9
du må ud og købe den opdatering hvis du vil brænde dvd andet er der ikke og gøre ,det er lidt af det samme du køber en ny bil der er sommer dæk på ,du kan da ikke klage over der ikke ligger 4 vinter dæk i bagage rummet vel .
Avatar billede fcs Novice
07. oktober 2002 - 23:06 #10
Arnepedersen>> Der må ikke spørges efter ulovlige ting her på eksperten - såsom hvordan man henter ting gratis der skal betales for.

Bongobride>> Lad nu være med at opfrodre og hjælpe med ulovligheder ved at henvise til den slags sider.

Sker der mere af denne slags deaktiveres brugeren.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. oktober 2002 - 23:21 #11
Beklager meget, men jeg blev både skuffet og sur på NERO. Det skal ikke gentage sig
Avatar billede fcs Novice
07. oktober 2002 - 23:31 #12
Arnepedersen>> Det er helt ok - mit forslag er at du skriver til Nero og tager problemet op med dem - det er trods alt deres produkt der ikke har levet op til dine forventninger.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. oktober 2002 - 23:42 #13
stod det ikke ude på pakningen at den ikke kunne brænde dvd.
inden du åbnede pakken ?

i det pgr vi bruger af nero 5.5.9.14 der kan man se flg valg

vcd

dvd
ddvd

de 2 sidste kan man ikke vælge de er lyse grå