Avatar billede master_ht Nybegynder
30. september 2002 - 13:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

stregkoder

er der nogen der kan forslå et stregkode apparat som virker til access og det skal have hukommelse
Avatar billede htm Nybegynder
30. september 2002 - 14:00 #1
Hvis det er en printer til at printe stregkodelabels ka jeg anbefale en Citizen CLP-6001, se evt. www.delfi.dk
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
30. september 2002 - 14:27 #2
Definer lige stregkode apparat :-)
Avatar billede burningice Nybegynder
30. september 2002 - 17:54 #3
en hvilken som helst håndscanner som kan kobles til computeren, enten via usb, ps2 eller serial kan bruges
Avatar billede htm Nybegynder
30. september 2002 - 18:15 #4
Cyberfessor - hvad har du med master_ht at gøre....?

En hvilken som helst håndskanner - prøv og se i udvalget hos føromtalte www.delfi.dk - de har et meget stort udvalg.
Avatar billede burningice Nybegynder
30. september 2002 - 18:30 #5
htm>> ??? jeg er ikke med...jeg har ikke noget med master_ht at gøre... jeg fortæller ham bare at hvilken som helst scanner der kan sende værdien for stregkoden videre til computeren kan bruges.
Da han skal bruge det til en Access database gik jeg ud fra at det skal bruges i forbindelse med f.eks. status ell. lign. og derfor nævnte jeg håndscanner... thats it, ikke så meget magi der
Avatar billede htm Nybegynder
30. september 2002 - 18:33 #6
Sorry cyberfessor - det lød bare til at du svarede på hugopedersens spørgsmål... :-)
Avatar billede burningice Nybegynder
30. september 2002 - 18:53 #7
oh... hehe.. ja, det kan jeg godt se... men det var nu til master_ht jeg svarede :)
Avatar billede loverduck Nybegynder
01. oktober 2002 - 14:22 #8
check www.delfi.dk.
De har grejet til alt med stregkoder.
:-)
Avatar billede htm Nybegynder
01. oktober 2002 - 14:29 #9
lool loverduck....

master_ht >> Du skulle måske lige se at få lukket dit gamle spørgsmål, og dette inklusiv. Det er nemmere at få hjælp når man har lukket sine spørgsmål...