Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
30. september 2002 - 13:44 Der er 1 kommentar

Frames...i dreamweaver?

Hej....
Jeg skal have mit på min side en iframe lige i midten hvor mine link i venstre side åbner hvordan laves dette....?
Avatar billede smas Nybegynder
30. september 2002 - 22:56 #1
Du kan enten hente extensions hos Macromedia, der kan indsætte iframe, eller du kan, hvad der er lettest, skrive iframet ind i koden

<iframe src="iframe.htm"name="iframe"width="100%"height="275"align="default">

iframe.htm = navnet på den html sider, der skal være i framet
name = navnet på framet. Skal være forskelligt hvis der er mere end et iframe på siden
Bredde og højde kan sættes som % eller pixels
Jeg sætter normalt iframet i en tabel, det øger kontrollen med placering

smas