Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
20. september 2002 - 21:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

En god Firewall til en Cs server

hvilken (gratis hvis ikke det er norton) Firewall er bedst, den skal kører på en CS server. OG Nej alt andet en ZonaAlarm :D.. Hvilken synes i er bedst gerne en ikke så kendt en :D Men den skal være sikker og ellers bare funke.

/ Daniel
Avatar billede bongobride Nybegynder
20. september 2002 - 21:31 #1
hvad er der galt zonealarm?
Avatar billede likedon Nybegynder
20. september 2002 - 21:39 #2
Avatar billede honne Praktikant
20. september 2002 - 21:39 #3
Det er en linux firewall server

http://www.smoothwall.org/
Avatar billede likedon Nybegynder
20. september 2002 - 21:42 #4
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
20. september 2002 - 21:47 #5
Næh det link til Tucows er til version 2 tja de er altså igang med version 3 nu :D
Avatar billede likedon Nybegynder
20. september 2002 - 21:52 #6
ja men den er ikke gratis
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. september 2002 - 22:07 #7
bongobride og likedon>Der er det galt med Zonealarm og Tiny at de er meget brugte på nettet. Der er derfor stor sandsynelighed for at en hacker møder disse to firewalls når han laver sine svinestreger. Derfor er ZA og tiny de to firewalls hackerene koncentrere sig mest om og det er de firewalls det er lettest at finde oplysninger på nettet om hvordan du kommer igennem. Teknisk er der intet i vejen med dem, de giver bare dårlig sikkerhed.

Mit råd er at du læser på www.kriminalitet.dk og så vælger en at de firewalls der ikke er meget brugt. Hvis du ikke har noget imod at betale lidt, så bør du kikke på "den personlige firewall" fra callisoft (www.callisoft.dk) den er dansk og giver god sikkerhed
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
22. september 2002 - 17:06 #8
Tja det var jo ikke meget jeg tror jeg holder mig til sygate lidt endnu :D