Avatar billede greek Nybegynder
19. september 2002 - 13:10 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Bruge Kazaa og andre p2p-tjenester.

Jeg går på en kostskole hvor vi har mange computer, og vi vil selvfølgelig gerne bruge p2p-fildelingstjenester, vores problem er bare at skolen har en fysisk firewall er der en måde at komme rundt på den?
Avatar billede klgn Nybegynder
19. september 2002 - 13:11 #1
jeg tviler på, at dette spm får lov at stå særligt længe...
Avatar billede realize Nybegynder
19. september 2002 - 13:12 #2
tag et baseball bat og smadr firewall'en.
Avatar billede greek Nybegynder
19. september 2002 - 13:13 #3
Okay at tage et baseball bat og smadre firewallen er ikke et alternativ, selvom det nok ville virke. Hvorfor skulle spørgsmålet være ulovligt?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
19. september 2002 - 13:14 #4
Hvad med at dele over alm. netværk ?
Avatar billede greek Nybegynder
19. september 2002 - 13:14 #5
Dele hvad?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
19. september 2002 - 13:16 #6
greek - Ja, du siger fildelingstjenester.. Der er ganske udemærket fildeling i Microsoft Network.. ;)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
19. september 2002 - 13:16 #7
Det jeg mener er, at jeg tror ikke 'din' skole kan lide P2P-programmer.. *G*
Avatar billede e.p. Nybegynder
19. september 2002 - 13:17 #8
brug direct connect: http://neo-modus.com og under indstillinger sætter i den til passiv mode

klqn....
fildelingstjenester er vel ikke ulovlig
Avatar billede greek Nybegynder
19. september 2002 - 13:19 #9
e.p.>> Der er ingen fildelingstjenester der virker, vi har prøvet alle inde på www.afternapster.com
Avatar billede greek Nybegynder
19. september 2002 - 13:20 #10
angel_seraphiel>> jeg vil skide på hvad min skole kan lide og ikke lide, så må de smide mig ud...
Avatar billede e.p. Nybegynder
19. september 2002 - 13:21 #11
Når i så er blevet seje til det, så kan du hente dc++ http://dcplusplus.sourceforge.net/ men den er uønsket mange steder, og er man "nybegynder" i dc så vil man løbe panden mod muren adskillige gange :-)

Jeg bruger den selv på min bærbare, og når jeg er i skole, så sutter det røv .....
Avatar billede e.p. Nybegynder
19. september 2002 - 13:22 #12
Jeg har endu ikke hørt om nogen der ikke har kunnet bruge direct connect bag en firewall....
D
I skal bare huske at sætte den til passiv mode under indstillinger
Avatar billede e.p. Nybegynder
19. september 2002 - 14:13 #13
prøv det :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. september 2002 - 15:38 #14
Hvis det er en ordentlig firewall i har og jeres administrator kan sit kram, så er der ingen ting at gøre. Fildeling og sikkerhed er to ikke kompartible størrelser og det bør ikke kunne gennemføres med en firewall  i mellem de forskellige peers.

I kan muligvis etablere jeres egen p2p tjeneste inden for det lokale netværk, men det er selvfølgelig ikke ret sjovt
Avatar billede greek Nybegynder
19. september 2002 - 18:08 #15
Vi kan ikke bruge direct connect, men er der virkelig intet man kan gøre?
Avatar billede greek Nybegynder
24. september 2002 - 18:36 #16
Svar