Avatar billede neo86 Nybegynder
18. september 2002 - 17:09 Der er 6 kommentarer

MSI eller ASUS

Jeg skal have mig et bundkort, enten et MSI eller et ASUS. Men hvilket ???

Jeg har en Athlone 2200 XP, og 512 DDR. Det må gerne være et bundkort, som er let at bruge til overclockning. Hvilket ville i vælgen ??? PS: Og gerne med RAID
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. september 2002 - 17:23 #2
Personligt foretrækker jeg ASUS.
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. september 2002 - 19:51 #3
Det er begge gode producenter, så der er lidt tale om røde og blå spande nogle kan bedst lide røde, jeg kan bedst lide blå. Jeg ville vælge Asus, men bestemt ikke rynke på næsen af MSI
Avatar billede predator_ Nybegynder
23. september 2002 - 17:09 #4
Jeg foretrækker også ASUS.
For nyligt købte jeg dette kort: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264628054
Det er billigt og jeg er meget godt tilfreds
Avatar billede predator_ Nybegynder
23. september 2002 - 17:10 #5
der er dog ikke RAID på...
Avatar billede arnesloth Nybegynder
03. oktober 2004 - 11:43 #6
Jeg har et ASUS P4C880E-Deluxe med RAID, som jeg valgte efter nøjere studier i Alt om Dat om byg selv sin PC. Det er der heller ingen problemer i alle kabler er jo kodet så de ikke kan sættes forket i på bundkortet. Det funger også udmærket, men jeg har fået et problem, den probe der registrer  spændindinger

og temperatur, registrer nu at de +3,3 volt er faldet under grænsevædien på 10%  til 2,8 volt, ligedes også 2,8 volt i BIOSEN, men på motherboard powerconnectoren er den ligesom de øvrige spændinger, korrekt +3,3volt. Jeg har sendt  flere  prioriterede mails til ASUS support tsd@asus.com, men `får aldrig svar, om det er en generel politik de har ved jeg ikke, eller om der andet i vejen ved jeg ikke. det synes jeg bare du skulle vide, Men jeg vil gerne høre om nogen har et bud på mit problem, evt svar venligt under: spm "+3,3 volt motherboard problem.