Avatar billede and.vang Nybegynder
16. september 2002 - 21:17 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hov! Nu er jeg væk igen...

Jeg har for nyligt startet et nyt site, og efter et par uger blev dette opdaget af Google. Men efter 4-5 dage var det pludselig væk!! Google kan simpelthen ikke finde nogle som helst oplysninger om mit site, selvom den kunne i forgårs.

Hvad kan årsagen til dette være?

Eneste ændring jeg umiddelbart har lavet er at have ændret meta-tag'et robots til alle istedet for kun forsiden.

/Anders
http://www.a-vang.dk
Avatar billede qualicase Nybegynder
16. september 2002 - 21:17 #1
lol
Avatar billede simonvalter Praktikant
16. september 2002 - 21:20 #2
Avatar billede and.vang Nybegynder
16. september 2002 - 21:23 #3
Nu har jeg tilmeldt mit site igen, men hvordan kan det være at det røg ud igen?
Avatar billede and.vang Nybegynder
16. september 2002 - 21:24 #4
Altså...hvorfor kan Google ikke finde det mere. Kan der være nogen der har 'anti-tilmeldt' det? Eller er det helt hen i skoven?
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. september 2002 - 09:15 #5
Der er formentlig tale om det der populært kaldes "The Google Dance" Når google gennemføre update af deres database køre de med 3-4 forskellige database, bl.a. www2.google.com og www3.google.com, såm de skifter i mellem.
Hvis du er røget helt ud når google bliver stabil, skal du ikke bare tilmelde igen, det vil ikke hjælpe dig, nok snarere tværd imod.
Skriv hvis det sker, så kikker vi på dit site for at finde ud af hvorfor, så det kan rettes og du kan komme med igen
Avatar billede and.vang Nybegynder
20. september 2002 - 14:22 #6
Takker, men hvornår er Google så stabil igen? Har ikke lagt mærke til at den skifter til www2, ww3 o.lign., men det er måske heller ikke synligt på den måde. Nu har jeg været væk i en lille uges tid, men det underlige er jo at den HAR kunnet finde mig. Du er da velkommen til at kigge på www.a-vang.dk og se om du kan gøre noget.

/Anders
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. september 2002 - 22:36 #7
Den skifter ikke til de andre, den bytter databasen ud med deres. Det betyder at du i tiden omkring the google dance, kan se hvordan google vil blive efter opdateringen, ved at kikke i www2 og www3. normalt tager det ca. 4 dage før den bliver stabil, undtaget ved større updates. Denne update skulle være en standard af slagsen.
Du skal være opmærksom på at der nogle gange sker meget mærkelige ting efter updates, hvor sider forsvinder og andre skyder op ad listen, dette giver en del uro, men plejer at jævne sig i løber af en måned eller to. Jeg prøver at kikke på din side samt i nogle af de goode google sites for at se om der skulle være noget i luften
Avatar billede and.vang Nybegynder
01. oktober 2002 - 13:18 #8
YESSSS!! Så er jeg endelig inde igen. Sandsynligvis fordi jeg også blev optaget i DMOZ-tingen eller Web Directory eller hvad de nu kalder det.... :)

Tak for hjælpen, jeg lærte da i hvert fald noget!

/Anders