Avatar billede henrik27 Nybegynder
16. september 2002 - 13:38 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Jeg kunne godt tænke mig et flottere banner til min side...

Hej til alle
Jeg er ved at lave min side, færdig og jeg syntes ikke mit topbanner er så pænt, da jeg startede syntes jeg det var så enkelt at det var pænt, men er der nogle der gider prøve....det skal være samme baggrunds farve, som det jeg bruger nu...

Mvh. Henrik Jørgensen
Avatar billede -viper- Nybegynder
16. september 2002 - 13:39 #1
Har du et link til siden?????????????
Avatar billede henrik27 Nybegynder
16. september 2002 - 13:47 #2
ja sorry....det er klasikeren at glemme det ha ha ha ..
teksten må godt være den samme hvis i ikke syntes den er for plat!!!!
http://www.streamer4you.dk/tophitten2/
mvh. Henrik
Avatar billede henrik27 Nybegynder
16. september 2002 - 13:53 #3
Jeg har også lige bestilt Tophitten.dk så skulde det være på plads, men der går jo et par dage før det går i orden.....

Henrik
Avatar billede -viper- Nybegynder
16. september 2002 - 14:04 #4
Nå men jeg har en go idé...
Download en gratis version af Paint Shop Pro på: http://www.pspgrafik.dk/opdate.htm
Der kan du lave de fedeste ting. Se eks. på:
http://www.pspgrafik.dk/begynder/begynder1.htm
http://www.pspgrafik.dk/oevede/oevede.htm
http://www.pspgrafik.dk/pro/pro1.htm

Og tjek da endelig disse:
http://www.pspgrafik.dk/pspgrafik3d/index.htm

Dejligt nemt lækkert program.

Jeg vil godt lave det til dig, men det bliver ikke lige forløbigt, da jeg har skide travlt...
Avatar billede henrik27 Nybegynder
16. september 2002 - 14:11 #5
-viper->
Det er en smader flot side, den du omtaler, men jeg har paint shop pro, og det er der jeg har lavet det banner jeg bruger nu. ha ha ha ....jeg kunne også godt tænke mig at se havd andre kunde finde på...

Mvh. Henrik
Avatar billede -viper- Nybegynder
16. september 2002 - 14:20 #6
Det ser knaldhamrende godt ud hvis du tager den 'udskæring i skumgummi' - Altså bare laver teksten (med sort) istedet for pingvinen.
Avatar billede henrik27 Nybegynder
16. september 2002 - 14:24 #7
-viper->
jeg er ikke helt med, hvad angård pingvinen, er de på den side du omtalte...
Avatar billede -viper- Nybegynder
16. september 2002 - 14:25 #8
http://www.pspgrafik.dk/begynder/cutout1.htm
Smid tekst på istedet for pingvinen
Avatar billede henrik27 Nybegynder
16. september 2002 - 14:29 #9
takker jeg leger lidt vidre, vil du have pointne eller skal jeg ladem stå hvis du skulle komme til at lave et forslag...

Mvh Henrik...
Avatar billede soelver Nybegynder
16. september 2002 - 14:30 #10
Jeg leger lidt med det, så hvis du lige venter med at lukke ned, ville jeg blive meget glad.
Avatar billede henrik27 Nybegynder
16. september 2002 - 14:35 #11
cool jeg sider også lige og prøver den skum ting, hvem ved måske lære jeg noget idag, ha ha ha .... bare giv dig tid, så lukker jeg det først når du har lagt en besked om det er ok at lukke....

Mvh. Henrik
Avatar billede -viper- Nybegynder
16. september 2002 - 14:36 #12
Som sagt, har jeg ikke tid forløbigt da jeg ikke kommer hjem sådan lige de næste par dage (arb). Så hvis jeg skal lave noget til dig, går der nogle dage. MEN det er jo også sjovere at lege med det selv er det ikke!!! - Prøv lige 'finten' med pingvinen først, og skriv evt. til mig hvis det går helt galt: viper@post.tdcadsl.dk
Avatar billede -viper- Nybegynder
16. september 2002 - 14:37 #13
MEN jeg lukker ikke ned før klokken 16.00
Avatar billede henrik27 Nybegynder
16. september 2002 - 14:40 #14
coool takker for nu....du får sku point, for all den hjælp du har givet ind til nu..går det helt galt oppretter jeg et nyt...

Mvh. Henrik Jørgensen
Avatar billede -viper- Nybegynder
16. september 2002 - 14:43 #15
For lækkert... Ser det fedt ud!!!

Ellers skriv på min mail..
Avatar billede henrik27 Nybegynder
16. september 2002 - 14:50 #16
COOL Jeg leger vidre med hjælp fra siden takker for nu...
Og LUKKER SPØRGSMÅLET

Mvh. Henrik Jørgensen
Avatar billede -viper- Nybegynder
16. september 2002 - 15:04 #17
Selv tak og god fornøjelse med Paint shop