Avatar billede skarven Nybegynder
15. september 2002 - 12:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opstart

Hej er der en der vil forklare mig hvordan linux starter op og hvilke filer den kikker i under opstart
Avatar billede no_doubt Nybegynder
15. september 2002 - 12:59 #1
SET rs = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
rs.Open "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath("database.mdb")
Sql = "Select count(*) as found FROM drink where drink"
set rs = rs.Execute(SQL)
found = rs("found")
    Response.Write "<span> " & found & "</span>"
RS.Close
set RS = nothing
Avatar billede no_doubt Nybegynder
15. september 2002 - 12:59 #2
ups
Avatar billede linuxchtistian Nybegynder
24. september 2002 - 14:26 #3
Detter er Red HAt opstart!!

når linux startet op kommer der en sort skærm hvor på at der kommer grøn skrift, det siger hvad for nogle programm og hardware der er tilsluttet til din puter. Der efter åbner den et vindu' du kan login og gøre andre ting som du gerne vil. Hvis du har det problem med at der ikke kommer nogle vinduer så kan det være 2 ting: du har installeret det tekst baseret eller din skærm ikke kan klare den opløsning du vil havde linux til at køre.

VH
LC