Avatar billede cktarget Nybegynder
15. september 2000 - 13:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

V90 standard modem i nt

Jeg har et v90 standard conexant modem i min NT-workstation. Samtidig har jeg et netkort i maskinen.
Mit netvaerk virker, og ved foerste oejekast virker mit modem ogsaa fint, men jeg bliver konsekvent smidt af efter 1.5 minut hvergang jeg forsoeger at logge paa nettet.

Hvad er problemet og hvad kan der goeres for at afhajelpe det.

mvh Kedde
Avatar billede sjensen Nybegynder
15. september 2000 - 21:06 #1
Check i Kontrol Panel, Netværk, Bindinger at TCP/IP protokollen ikke er bundet til både VAN og LAN og hvis, prøv evt. at disable bindingen til VAN. TCP/IP bør kun bindes til dit interne netværk da provideren normalt giver dig et tcp/ip nr. når du logger på. Jeg tror det er der problemet er.
Avatar billede cktarget Nybegynder
19. september 2000 - 11:03 #2
Jeg prøver lige det. Jeg skal nok vende tilbage til dig med pointene hvis det hjælper.
Avatar billede sjensen Nybegynder
19. september 2000 - 11:11 #3
I øvrigt kommer jeg lige i tanke om at dengang jeg brugte et Zyxel 56 modem havde jeg nogle af de samme problemer, indtil jeg fra Zyxel downloadede en ny version af \"firmwaren\" og installerede det i modemet. Derefter virkede det perfekt.
Avatar billede cktarget Nybegynder
20. september 2000 - 13:39 #4
Det var ikke problemet med bindingerne, for nu kan jeg slet ikke logge paa deres serevr mere.
Jeg er ved at undersoege om firmaet til mit modem, har nogle nye drivere.

Kedde
Avatar billede cktarget Nybegynder
10. oktober 2000 - 08:47 #5
Spørgsmålert lukkes