Avatar billede martinpoulsen_8378 Nybegynder
12. september 2002 - 16:11 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Problemer med ISO-fil.

Hej derude.
Jeg har en ISO-fil på formen cue/bin, som jeg ikke kan brænde ud. Jeg bruger Nero, og når jeg prøver at åbne cue-filen, skriver den at der er opstået en fejl ved åbningen af filen og nederst: linje 3. Jeg mener at have hørt noget om, at man kan slette noget i cue-filen og at det så kommer til at virke. Jeg har ødelagt 3 cd'er ved at prøve at brænde bin-filen ud uden cue-filen, så jeg tror ikke det er løsningen.'

Håber nogen kan hjælpe.
Mvh. Martin Poulsen.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. september 2002 - 16:13 #1
har du prøvet WinIso?!
Avatar billede brixz Nybegynder
12. september 2002 - 16:14 #2
du kan lave dine cue/bin filer om til en *.iso fil ved at bruge dette program WinISO http://www.winiso.com/download.htm
Avatar billede brixz Nybegynder
12. september 2002 - 16:15 #3
Nero kan også brænde *.iso filer
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2002 - 16:23 #4
Du kan også bruge CDRWIN til at brænde cue/bin
http://www.cdrwin.info/
Avatar billede martinpoulsen_8378 Nybegynder
12. september 2002 - 16:27 #5
Jeg er i gang med at prøve med WinIso. Den laver to ISO-filer når man konverterer bin-filen til ISO (en stor ISO-fil og en lille ISO-fil) Hvilken skal jeg vælge i nero? Virker det som Cue/bin?
Avatar billede jgk Nybegynder
12. september 2002 - 16:51 #6
Daemon tools virker bedre end winiso.
Avatar billede martinpoulsen_8378 Nybegynder
12. september 2002 - 17:12 #7
daemon tools skriver også, at der er en fejl i cue-filen (i linje 1).
Avatar billede jgk Nybegynder
12. september 2002 - 17:13 #8
prøv at åbne din cue/bin med daemon tools.
Avatar billede initializing Nybegynder
12. september 2002 - 17:14 #9
Åben din .CUE fil i Notepad og skriv linie 3 her. Så kan vi rette det.
Avatar billede initializing Nybegynder
12. september 2002 - 17:15 #10
Når Daemon tools også siger det så bare skriv alt :)
Avatar billede brixz Nybegynder
13. september 2002 - 20:41 #11
Din .bin fil er højst sandsynlig skadet. Prøv at downloade den igen!
Avatar billede mvn Nybegynder
01. november 2002 - 18:01 #12
Når du åbner cue filen med notepad skal der øverst helst stå det samme som cue filen hedder
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:44 #13
lukketid?!