Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. september 2002 - 15:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvem kender Norman Firewall?

Jeg er lige i dag blevet spurgt om hvad jeg kendte til Norman Firewall. Jeg har aldrig hørt om det før, hvad med jer derude? Er det noget som duer eller skal jeg råde min chef til at købe noget andet? Han vil have at det skal være så enkelt som muligt - noget han kan klare uden hjælp fra andre, med hensyn til installering og opdatering.
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. september 2002 - 17:45 #1
Kender det ikke selv, men du kan jo prøve at hente en trial og teste den af: http://www.norman.no/trialversions.shtml
Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. september 2002 - 20:58 #2
Er kun interesseret i at høre noget om programmet, og ikke selv at hente en trial. Det er min chef som vil købe den hvis der er nogen som kan sige god for det. Jeg har Norton og er tilfreds med det, men lovede ham at spørge jer idet jeg aldrig havde hørt om det før.
Avatar billede sascha Nybegynder
13. september 2002 - 09:07 #3
Har prøvet Norman's internetpakke gennem mit adslabonnement, men om den er god,tjah hvor mange kender den iforhold til Norton ?
Jeg ville klart foretrække Norton
Avatar billede sascha Nybegynder
20. september 2002 - 08:46 #4
Takker for point's :-)
Avatar billede tumben Novice
05. november 2002 - 01:38 #5
...den "norMAN" bliver bedre og bedre dag for dag...husk at bare fordi mange har norTON, er det ikke nødvendigvis det samme som at "den er gud"...det kan måske ovenikøbet være en fordel at have en firewall der ikke er så kendt..så er der færre kvajhoveder der har siddet og prøvet at hacke dem !!
Avatar billede sascha Nybegynder
05. november 2002 - 10:38 #6
tumben) du har helt ret, men der må være en grund til at norton er bedst kendt.Heller ikke alle bryder sig om windows men der er trods alt det mest brugte styresystem...:o)
Avatar billede senik4u Nybegynder
09. september 2003 - 22:34 #7
Hejsa der jeg har prøbet dem begge mht. installation er de lige nemme MEN Norton har vist sig ikke at skabe så mange problemer  så jeg har smidt Norman Lgngt væk.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
09. september 2003 - 22:49 #8
hej senik4u kan kun give dig ret. Jeg bruger også selv Norton og er glad for den, og kunne ikke tænke mig at skifte. Det var også et spørgsmål fra min chef som i mellemtiden har sagt op, så jeg ser ham slet ikke mere.
Avatar billede tumben Novice
09. september 2003 - 23:39 #9
senik4u...ok at du mener ...hvad du mener...men kunne godt tænke mig at vide hvad det er for problemer du har...den kører perfekt her på en propfuld win 2000 i netværk...
Avatar billede sascha Nybegynder
10. september 2003 - 07:32 #10
Hej Norman antivirus og firewall er begge to anerkendte og meget brugte programmer, de er bare ikke så kendte som Norton mv..
Jeg kører med dem begge og er meget tilfreds med dem.