Avatar billede mkjeldsen Nybegynder
10. september 2002 - 11:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Deling af kalender på exchangeserver

Jeg skal have delt min kalender med andre på kontoret. Jeg har gjort som jeg plejer at give tiladelser, men får følgende fejl:

"De ændrede tilladelser kunne ikke gemmes. Klienthandling lykkedes ikke."

Er det min maskine, eller er det noget der skal ændres på exchangeserveren???
Avatar billede anuseren Nybegynder
10. september 2002 - 11:43 #1
Lyder som om din bruger ikke har rettigheder til det...

har du evt. søgt på technet?
Avatar billede mkjeldsen Nybegynder
10. september 2002 - 11:50 #2
Det sjove her er, at vi kører på en midlertidig exchange server, da den "gamle" pludselig stod af. På den gamle server havde alle delt deres kalender, og vil jo gerne igen. den midlertidige exchangeserver er installeret med "default settings", så alle rettigheder skulle være i orden.
Avatar billede anuseren Nybegynder
10. september 2002 - 11:59 #3
har du prøvet at bytte maskine og ændre kalender settings? Måske det er softwaren på din "egen" maskine der er i ged...
Avatar billede mkjeldsen Nybegynder
10. september 2002 - 12:07 #4
har prøvet.
Avatar billede anuseren Nybegynder
10. september 2002 - 12:08 #5
Så er der vel ikke så meget at sige... Problemet ligger i brugerens rettigheder..
Avatar billede mkjeldsen Nybegynder
10. september 2002 - 12:26 #6
Nu har jeg fundet ud af fejlen selv. ellers tak for hjælpen
Avatar billede mkjeldsen Nybegynder
10. september 2002 - 12:27 #7
jeg lukker spørgsmålet her
Avatar billede anuseren Nybegynder
10. september 2002 - 12:31 #8
hvad var fejlen så?