Avatar billede master_dollas Nybegynder
07. september 2002 - 16:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

LOgin script, men valget autologin...

Er der nogle der kan lave mig et fuld script, hurtigt, er der 100 point.
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2002 - 16:30 #1
led på www.netcoders.dk og www.activeserverpages.dk - der kan du formentlig finde et par eksempler
Avatar billede master_dollas Nybegynder
07. september 2002 - 16:54 #2
ja, men hvis du kunne skaffe noget der bare virker, ville du være 100 point "rigere"
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2002 - 17:53 #3
jeg kan skaffe hvad der ligger på de to sider - skal jeg lave noget selv eller dele det ud fra noget kode jeg selv tidligere har lavet er det ikke noget jeg gør for point... derfor links
Avatar billede master_dollas Nybegynder
07. september 2002 - 17:56 #4
Hvis du kan skrive til mig hvordan jeg sletter en cookie igen, så er der 100 point til dig... Resten har jeg lavet.
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2002 - 18:06 #5
du kan ikke slette en cookie decideret - du skal bare sætte værdien ligmed "" (altså tom)