Avatar billede maz21 Nybegynder
06. september 2002 - 13:42 Der er 3 kommentarer

Brevpapir

Mit brevpapir fra Lotus Notes er lige pludselig forsvundet. Jeg har ikke slettet det, men er der nogen der kan hjælpe mig med at få det frem igen? Hvis det altså kan lade sig gøre?

Hvor i Notes-mappen gemmes det og i hvilke filer?
Avatar billede peet-49 Novice
06. september 2002 - 13:46 #1
Start-søg, skriv navnet under alle filer og mapper, så fortæller systemet dig hvor det er.
Avatar billede maz21 Nybegynder
06. september 2002 - 14:36 #2
Hvad vil du have at jeg skal søge på?
Avatar billede bj123 Nybegynder
06. oktober 2002 - 20:13 #3
Du kan ikke søge efter det i Windows Stifinder...

Dit brevpapir ligger inde i post-filen, og hvis det ikke findes i det view hvor du normalt har det liggende, så ér det altså blevet slettet.

Du kan muligvis være heldig at det kun er et index i viewet der er blevet "smadret" - prøv evt. at trykke SHIFT + CTRL + F9, hvorefter alle views i din post-fil bliver gendannet, jeg tror ikke det vil hjælpe, men det er det eneste bud jeg har.

Mvh. Brian