Avatar billede xantom Nybegynder
05. september 2002 - 12:30 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

AARGH!!! Jeg sidder fast..

Ok, Jeg er ved at lave et wallpaper og er ret godt tilfreds med hvad jeg har lavet indtil nu
http://381.sytes.net/machine-wip.jpg
Men jeg sunes der mangler noget..
Nede i venstre hjørne er der alt for hvidt og det gælder egentlig osse for det øverste højre..
Så enhver form for feedback er MEGET velkommen.
Ideen bag er mand vs maskine.. Hvad der sker når maskiner bliver avancerede nok til at overtage og hvem der vil vise sig at komme "victorious" ud på den anden side.
Det skal ikke være for crowded da jeg prøver at holde mig til en lidt mere minimalistisk stil.

- Xantom
Avatar billede xantom Nybegynder
05. september 2002 - 12:31 #1
Ehm.. synes skulle der stå..
Avatar billede Jman Praktikant
05. september 2002 - 12:36 #2
Jeg ved ikke om du kender den tegning om cromagnum (tror jeg den hedder)

Det er den, hvor aben rejser sig til stenaldermand til nutidens mand.. den kunne du jo så viderefører til en robot. Samtidig med at du holder det i en lys grå, som fader ud i mere lys....
Avatar billede xantom Nybegynder
05. september 2002 - 12:47 #3
hmm.. ikke nogen dårlig ide - Jeg prøver lige at arbejde lidt med det og se hvad jeg kan finde frem til :)
Avatar billede doodoo Novice
06. september 2002 - 07:54 #4
Du kan finde mange mange fede hjemmesider på http://www.cwd.dk og så kan du jo kigge lidt på baggrundene og få lidt inspiration...

Håber du får tilfredstillet resultat ud af det..

KenneD-DooDoo
Avatar billede storwin Nybegynder
22. september 2002 - 13:40 #5
well, du kunne jo prøve at sætte noget tekst ind... En cool quote eller et eller andet. Bare plain tekst. Evt. med en stroke på, det ser lækkert ud, uden at tage for meget opmærksomhed.

Hvis du arbejder med Photoshop er det også nemt at få en fed men minimalisisk baggrund. Bare vælg to farver, og så >Filters >Render >Clouds, og læg så en Gaussian Blur på i >Filters >Blur >Gaussian Blur...

Hvis du laver baggrunden i sort-hvid, kan du lægge en gradient over med omkring 50% i opacity... Det giver en fed effekt, igen uden at tage opmærksomheden fra de vigtigere ting på billedet...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
22. september 2002 - 13:42 #6
det staves altså ARGH!
Avatar billede cmk30 Nybegynder
25. september 2002 - 15:04 #7
Jeg ser en grøn-gradient med tallene: 100111101010 oven på!
Og nederst en DNA-streng, eller det ligner det ihvertfald! Og ellers er resten hvidt som ca. er 90%

Så mit spg. til dig, hvor er dit wallpaper? Du kan da ikke kalde det et wallpaper, hvis det er det du mener der er på siden! Der er jo ingen ting!!! Prøv lige for fra, ikke? ;) men, men, det er kun min mening!
Avatar billede storwin Nybegynder
26. september 2002 - 01:05 #8
Slap dog af, CMK30!! Hvor er det dog taberagtigt med alle jer f***ing tåber der ikke engang gider at sætte sig ind i hvad det handler om, og bare smider med skidt...

Pointen er at Xantom har vist os sin grundidé, og hvis man så har lyst til at komme med forslag, er man fri til det... Ellers hold din kæft...
Avatar billede cmk30 Nybegynder
26. september 2002 - 07:54 #9
Hehe, rolig nu >>storwin!!!

Som sagt er det min mening jeg kommer med! Den kan han så tage som han vil!
Og jeg kan ikke i det store hele se hvad det kommer dig ved!

cmk30