Avatar billede kraka Nybegynder
05. september 2002 - 10:34 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Iconer kommer igen hver dag men hvorfra.

Jeg får hver dag 2 iconer på mit skrivebord som jeg ikke kan finde ud hvorfra kommer. Jeg tror jeg har fået dem fra en tysk hackerside, men vil gerne af med dem. De hedder:
ad020326.de.xml og msc020522.de
Avatar billede dkkk Nybegynder
05. september 2002 - 10:37 #1
hvad sker der hvis du sletter dem
Avatar billede morten_leth Nybegynder
05. september 2002 - 10:39 #2
tag og dl... adaware den kan tage alt sådan noget. ellers se om du kan finde den  i registreingsdatabasen
Avatar billede sthen Nybegynder
05. september 2002 - 10:42 #3
Har dy kørt en tjek for spyware.

Prøv evt. denne:
http://www.webattack.com/php/download.php?id=100156&app=adaware&r=l
Avatar billede kraka Nybegynder
05. september 2002 - 14:49 #4
Ja de kommer igen hvis jeg sletter dem. Jeg har også fundet og slettet dem i system32 biblioteket. Jeg har nu hentet adaware og er ved at scanne.
Avatar billede kraka Nybegynder
06. september 2002 - 08:43 #5
Jeg scannede med adaware og slettede simpelthen alt hvad der blev fundet. Og problemet er nu løst. Jeg er helt enig med adaware at man skal gå uden om de programmer der installerer spyware og samtidig siger de er freeware, uden at fortælle det. KaZaa er et af de programmer der nu ikke virker, men de gør trods alt opmærksom på at der installeres "noget". Tusind tak for at jeg blev opmærksom på denne form for "virus" infektioner også.
Jeg fordeler pointene hvis jeg kan finde ud af det. Morten får lidt ekstra da han var hurtigst (3 min)
Avatar billede hottehans Nybegynder
25. september 2002 - 17:38 #6
anmeldt
Avatar billede kraka Nybegynder
25. september 2002 - 17:58 #7
Hvad mener du med varmehans
Avatar billede hottehans Nybegynder
25. september 2002 - 20:51 #8
anmeldt!
Avatar billede kraka Nybegynder
25. september 2002 - 21:46 #9
Anmeldt