Avatar billede rahzel Nybegynder
04. september 2002 - 00:14 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Registrering af IRC channel på Quakenet

Jeg har et enkelt spørgsmål. Hvordan registrer man en irc channel på quakenet, det er til en CS clan. Har hørt noget med at man skulle bruge en bot.
Avatar billede rahzel Nybegynder
04. september 2002 - 00:15 #1
Damn...60 point
Avatar billede rahzel Nybegynder
04. september 2002 - 00:15 #2
øhh....kan jeg slette dette spg og lave et nyt med point i? Det er lame ik?
Avatar billede schaefner Juniormester
04. september 2002 - 00:20 #3
Du kan bare forhøje pointene
Avatar billede rahzel Nybegynder
04. september 2002 - 00:21 #4
øhh..forhøje?
Avatar billede schaefner Juniormester
04. september 2002 - 00:21 #5
Under Funktioner i venstre side skulle der gerne være et eller andet med Point
Avatar billede rahzel Nybegynder
04. september 2002 - 00:22 #6
Sådan, kunne du hjælpe?
Avatar billede schaefner Juniormester
04. september 2002 - 00:22 #7
nææh, men nu fik du da forhøjet til 60 point :)
Avatar billede rahzel Nybegynder
04. september 2002 - 00:23 #8
Takker:-)
Avatar billede ulrich Novice
04. september 2002 - 00:28 #9
rahzel: www.quakenet.org

I menuen finder du faq og L og Q bot.
Avatar billede ulrich Novice
04. september 2002 - 00:29 #10
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
04. september 2002 - 07:33 #11
for at registrere skal 4 personer have været i rummet i mindst 2 timer i streg, og så kan du (hvis du er AUTH*) gå ind på quakenet.org og registrere/skaffe L til din channel.

*Du bliver auth ved at skrive /msg Q hello din@email.dk din@e.mailigen.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. september 2002 - 07:43 #12
Brug korrekte kategorier!

spm. flyttet.

NanoQ/coadmin
Avatar billede menthos Nybegynder
26. september 2002 - 16:44 #13
hvis det er til en cs-klan(stor) så ka du få Q.. men det kræver en del.. mener det er 25idlers og en ok hp.... ellers ska du ha L.. det kræver dig + 3 andre som er oppet i 2 timer... bagefter ska du ind på http://www.quakenet.org/needauth.php?redir=/request/l.php
Avatar billede Jesper Novice
02. oktober 2002 - 16:05 #14
til det ^ skal du også være authet! ellers hjælper det dig ikke!
og hvis du skal have Q skal du ind på:
http://www.quakenet.org/needauth.php?redir=/request/q.php
mener jeg!
Avatar billede Jesper Novice
02. oktober 2002 - 16:06 #15
og så længe du er der når du skal have L (ved ikke med Q) må du ikke ændre nick for så bliver "timeren" sat tilbage!