Avatar billede misbruger Nybegynder
03. september 2002 - 17:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man downloade en proxy server?

Jeg har en MS Proxy Server licens, og et tomt cover....

Nu står jeg i den situation, at jeg skal installerer Proxy Serveren, ewr der nogen der ved om man kan downloade nogen steder?

Endvidere er jeg meget interesseret i kommentare for og imod Microsoft Proxy Server????
Avatar billede bbs Nybegynder
03. september 2002 - 17:29 #1
Er det ikke ulovligt at gi' et link til hvor han kan downloade den fulde version af MS Proxy Server?
Avatar billede misbruger Nybegynder
03. september 2002 - 17:33 #2
DEt ved jeg ikke?
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. september 2002 - 17:58 #3
Proxy server er jo lidt gammel ... hvad med ISA serveren?
Hvis det kun er proxy funktion du mangler, kan du jo hente sådan en. Men ellers er det jo ikke lovligt med link til sådanne programmer.
Avatar billede misbruger Nybegynder
03. september 2002 - 18:20 #4
Jeg har en licens til Proxy Server derfor vælger jeg Proxy.
Jeg har en købt og betalt version af Proxy, jeg kan få verificeret min licens er gyldig på microsofts site, men jeg har bare ikke cd'en
Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være ulovligt, men jeg er skam hheller ikke ude på at overtrade nogle love, jeg spørge bare?
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. september 2002 - 21:04 #5
Nej, jeg tror ikke at du kan hente MS Proxy gratis nogen steder.
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. september 2002 - 21:04 #6
Altså jo, du kan spørge. :)
Avatar billede misbruger Nybegynder
03. september 2002 - 23:40 #7
Ellers tak!
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
29. januar 2009 - 15:28 #8
pirate bay er alt et godt sted at søge ;)