Avatar billede faramir Nybegynder
31. august 2002 - 13:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen mus i windows

Hej med jer!

Engang i mellem når jeg starter min computer op så reagere min mus ikke i windows XP. Den lidt trælse løsning er at genstarte computeren og så virker den som regel igen... Nogen der har prøvet noget ligende og evt. har en løsning?
Avatar billede bbs Nybegynder
31. august 2002 - 13:32 #1
Har du prøvet med en anden mus? Kan godt lyde som om der er en form for kortslutning i den.
Avatar billede blyno Praktikant
31. august 2002 - 13:34 #2
Ikke helt forstået - er der ingen markør eller virker den bare ikke ??
Avatar billede faramir Nybegynder
01. september 2002 - 01:15 #3
Den virker bare ikke og har også prøvet det før med andre muse...
Avatar billede _stoffer_ Nybegynder
01. september 2002 - 22:35 #4
Er det en trådløs???
Er nemlig nogen ude for at min trådløse ikke findes når jeg genstarter efter jeg har installeret et eller andet program. Skal dog bare trykke på connect og så kører det igen.
Avatar billede faramir Nybegynder
10. august 2004 - 16:33 #5
lukker