Avatar billede worbech Nybegynder
29. august 2002 - 20:38 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Warcraft 3

Et par venner og jeg vil gerne spille lidt Warcraft over internettet, men jeg ved ikke hvor. Det skal være et lukket spil, så det skal serveren vel understøtte. Jeg har kigget lidt på Battle.net, men jeg kan ikke finde det med lukkede spil. Hvor kan jeg?
Avatar billede eagle124 Nybegynder
29. august 2002 - 20:55 #1
Hvis det kun er jer der skal spille og i sidder på et LAN kunne i jo lave en LAN-server
Avatar billede lassebm Nybegynder
30. august 2002 - 08:34 #2
kan ikke bare sætte password på?
Avatar billede triggerone Nybegynder
31. august 2002 - 20:41 #3
Hvis du følger dette link står der hvilke muligheder du har. Også et lukket spil med vennerne. Det kræver kun en ting. ET ORIGINALT SPIL :)
http://www.blizzard.com/war3/features/battlenet.shtml