Avatar billede malmberg Nybegynder
09. september 2000 - 11:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

programmer på diskette ?

Findes der et program der kan lægge store filer fra nettet ud på nogle disketter
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. september 2000 - 12:41 #1
WinZip
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. september 2000 - 12:41 #2
WinZip kan fordele en fil over flere disketter....
Avatar billede ghostface Nybegynder
09. september 2000 - 14:41 #3
Winzip, WinAce, WinRar og mange andre pakkeprogrammer...

/ghostface
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
09. september 2000 - 15:00 #4
splitx kan også selvom modtagern ikke har windows eller winzip, den laver nemlig en .bat-fil og et antal datafiler på en brugerdefineret størrelse (freeware)
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2000 - 20:25 #5
JLC SplitIt 95 er et lille smart program til formålet. Fyder næsten igen ting, men laver et stykke godt arbejde. Man kan selv vælge filstørelse eller man kan vælge diskettestørelse. kan downloades fra  http://home.earthlink.net/~someguy3/
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2000 - 20:25 #6
Tror det er det program som thoeger25 hentyder til.
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
09. september 2000 - 21:20 #7
kharder>> det var nu ikke lige det program men et der ligner det meget, det er vel heller ikke det helt store projekt at lave hvis man kigger i den bat lil der bliver lavet er det jo bare en simpel dos kommando...
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2000 - 22:12 #8
Jeps, så simpel at man kan samle filerne i dos uden denne lille bach fil siges det.
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
09. september 2000 - 22:15 #9
Ja for det den gør er at den copier 2 filer sammen til en!