Avatar billede kragekjaer Praktikant
28. august 2002 - 23:54 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Inspiration til ansøgning

Her lidt inspiration til hvordan du kan lave din ansøgning.....så håber jeg bare den betaler sig.

http://www.kragekjaer.dk/ans/
Avatar billede Jman Praktikant
28. august 2002 - 23:59 #1
wow - en side, hvor der mangler et billede
Avatar billede Jman Praktikant
28. august 2002 - 23:59 #2
nåååeh - det var bare en laaang loadtid
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
29. august 2002 - 00:01 #3
Du trænger til en ny forbindelse hvis den har lang load tid :O)
Avatar billede Jman Praktikant
29. august 2002 - 00:01 #4
hvorfor lader du ikke "download CV" zoome videre in til pin'en på jakken
Avatar billede Jman Praktikant
29. august 2002 - 00:01 #5
ØØØhm nej, det tror jeg ikke - kører 512/1024
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
29. august 2002 - 00:02 #6
heh..sidder ved omkring 1mbit på både up og down stream, nåede næsten ikke at blinke med øjnene før den var der :)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2002 - 00:16 #7
Absolut en fed idé :)

Kan godt lide billede i billede ideen.

Men mon ikke Sony ser lidt skeptisk på brug af copyrighted musik, når det er så meget?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. august 2002 - 00:22 #8
HOLD DA HELT KÆFT!....

Det er sjældent jeg ser noget på nettet, hvor det risler end ad ryggen på mig. Men her blev jeg sgu grebet.

Jeg har været med i mange ansættelsesprocedurer. Normalt er jeg meget konservativ... skiller hurtigt det popsmarte fra... her ville jeg dog gøre en undtagelse.

Ikke mindst pga. dit emnevalg... og ikke mindst musikken. Jeg har altid haft et underligt svagt hjerte for Big E... og så endda lige ét af mine absolutte favoritnumre :)

Jeg er oprigtigt sagt imponeret...
Avatar billede kragekjaer Praktikant
29. august 2002 - 00:28 #9
Nanoq, det er sgu rart at høre. Tak.

Jeg har sat den til at vælge tilfældigt mellem 3 sange af kongen. Så sluk for musikken og tænd igen og du får med 2/3 sandsynlighed en ny sang at høre.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. august 2002 - 00:31 #10
aaahh... jeg fangede In The Ghetto...  :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. august 2002 - 00:33 #11
Falling in love er også fin.... Little Less Conversation er et fint nummer... men jeg kan faktisk bedre lide brugen af de numre, der ikke er så "hype" lige nu :)
Avatar billede in2designs Nybegynder
29. august 2002 - 00:36 #12
k elvis..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. august 2002 - 00:36 #13
Har du mulighed for det, ville jeg nok foretrække versionen af In The Ghetto med strygere og backingkor... Jeg synes den har en helt specielt stemning...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. august 2002 - 00:40 #14
Og istedet for Little Less Conversation, ville jeg foretrække enten Love Me Tender eller Fever... specielt sidstnævnte synes jeg er uhyggeligt fed...

Heartbreak Hotel kunne også være en mulighed...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. august 2002 - 00:40 #15
Fever giver faktisk en ret cool stemning...
Avatar billede kragekjaer Praktikant
29. august 2002 - 00:47 #16
god idé, prøver det.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
29. august 2002 - 01:07 #17
mht. rettigheder så er det jo officielt ikke en offentlig side, kun en backup af min Elvis plade. §;-)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2002 - 11:13 #18
kragekjaer> Jeg er ked af at sige det, men så længe andre end dig selv og din husstand har adgang til at høre det er det ulovligt. Tro mig, jeg kender rumlen _lidt_ for godt....
Avatar billede excession Nybegynder
30. august 2002 - 12:17 #19
rigtig fedt kragekjaer

men jeg synes at teksten var lidt for svær at læse - øjet har svært ved at skelne bogstaver, skrevet med stort, fra hinanden når hele ord er skrevet sådan

det tager måske også en anelse for lang tid før den grå transparant flade slider ind fra højre

ellers synes jeg det er kanon fedt - ka' du ikke lave en til mig? ;)

-- xs
Avatar billede kboecher Nybegynder
31. august 2002 - 13:39 #20
En smule ydmyghed ville klæde den - ellers orginal og opfindsom. Held og lykke.
Avatar billede lcj- Nybegynder
27. september 2002 - 11:01 #21
rigtig fed site...
den kanon god....*gks*

lcj-
Avatar billede kragekjaer Praktikant
27. september 2002 - 11:43 #22
Ta, tilo alle, fik bare ikke jobbet :-(