Avatar billede projektx Nybegynder
26. august 2002 - 23:38 Der er 7 kommentarer

Partner søges i nystartet IT virksomhed

Læs venligst hele spørgsmålet inden du skriver!

Jeg har netop solgt alle aktiver i mit gamle firma og har planer om at starte et lignende projekt inden for den nærmeste fremtid.
Jeg har fundet venturekapital som sammen med indtægten fra mit gamle firma næsten er nok til at starte det nye projekt. De konkrete tal og navne er i dette spørgsmål fjernet eftersom jeg mener at idéen jeg har kun skal deles med seriøse bud på samarbejdspartnere.
Krav til kommende partnere/partner vil i høj grad være kompetencer inden for PHP/ASP/perl/C++-udvikling og/eller opsætning af netværk med BSD- samt win2k-servere. Anparten som eventuelle partnere får i firmaet afhænger af antallet af arbejdstimer og/eller midler denne er klar til at skyde i projektet.
Alle planer for opstarten af firmaet er lagt, men eventuelle partere vil naturligvis kunne komme med forslag til rettelser.

Mener du at du har tid og overskud til at blive selvstændig i et firma som jeg personligt venter mig meget af er du velkommen til at kontakte mig frem til fredag på email: projektx@jeppe.net

Jeg regner naturligvis med kun at høre fra folk der rent faktisk har lyst til at blive selvstændige. Useriøse henvendelser har ingen interesse. Send derfor helst lidt info om dig selv og dine komptencer, så vil jeg skrive tilbage hurtigst muligt.
Avatar billede projektx Nybegynder
26. august 2002 - 23:41 #1
Okay. Det vil jeg gøre.
Avatar billede projektx Nybegynder
26. august 2002 - 23:43 #2
Tråden vil blive fulgt op på :
http://www.eksperten.dk/spm/250675

peterpan10> Kan du ikke lige svare så?
Avatar billede projektx Nybegynder
26. august 2002 - 23:47 #3
Du har hjulpet mig, da jeg jeg nu kun skal følge spørgsmålet ét sted.