Avatar billede kemitura Nybegynder
09. december 1998 - 00:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside

På vores forside forsvinder menuerne, der er i venstre side. Det er som om, at siden "timer ud".
Der er også en script-fejl på den side, der er tilbage efter, at den har "timet ud": Microsoft JScript runtime error

I ramme: Microsoft Internet Explorer

[Linje: 20] 'menu2' is not an object

Denne fejlmelding kommer, når der klikkes på "agenturer".
Avatar billede admin Novice
22. januar 1999 - 16:52 #1
Jeg har tilladt mig at flytte spørgsmålet til den rette kategori.
Avatar billede kemitura Nybegynder
25. januar 1999 - 08:38 #2
Tak!
Avatar billede jfl Nybegynder
09. december 1998 - 09:59 #3
Vedr. http://www.kemitura.dk

For det første burde dit spørgsmål stå under HTML !!!

I siderne:
  http://www.kemitura.dk/home.html
  http://www.kemitura.dk/uk/home.html
skal du slette henholdsvis:
  <meta HTTP-EQUIV=""Refresh"" CONTENT=""30; URL=main.html"">
  <meta HTTP-EQUIV=""Refresh"" CONTENT=""30; URL=../uk_main.html"">

De gør det at de henter siden main.html/uk_main.html efter 30 sekunder.

Vedr. dine JavaScript fejl opstår de pga. at du kalder noget JavaScript i dit link, som er lavet til et gammelt site. Du kan jo evt. stille et nyt spørgsmål i kategorien JavaScript, hvor du beskriver problemet samt giver adressen på siden.

Avatar billede jfl Nybegynder
09. december 1998 - 10:06 #4
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, nu læste jeg lige dit spørgsmål igen.
Du skriver at script fejlen opstår efter at siden er ""timet-ud"". Det er jo selvfølgelig fordi at scriptet henvender sig til en frame som nu er væk pga. ""time-out"" problemet.
Avatar billede jfl Nybegynder
16. december 1998 - 11:03 #5
Er du tilfreds med mit svar Otto?
Avatar billede admin Novice
23. december 1998 - 13:11 #6
Du har stadig <meta HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="30; URL=main.html"> i siden http://www.kemitura.dk/home.html
Avatar billede jfl Nybegynder
23. december 1998 - 13:15 #7
Husk til en anden gang at dit spørgsmål bør stå under f.eks. HTML.

Kategorien "Spørgsmål" er til spørgsmål vedr. Eksperten.dk
Avatar billede kemitura Nybegynder
23. december 1998 - 13:25 #8
Tak! Og god jul: