Avatar billede dlc Nybegynder
22. august 2002 - 15:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke install antivirus PE 2002 på XP

jeg har probs med at install Norton antivirus 2002 professionel Edition. Jeg han ikke install den på min XP selvom jeg før har haft Norton installeret. Den kommer frem med en fejlmeddelse om en scriptfejl og om jeg vil fortsætte. derefter sker der intet med programmet. Jeg har prøvet med tidligere versioner af norton men det ændre ikke noget...
please help me...
Avatar billede prodic Mester
22. august 2002 - 16:06 #1
har du prøvet at søge på fejlbeskedens indhold på www.symantec.com under Support ?
Avatar billede proximus86 Nybegynder
22. august 2002 - 16:14 #2
prøv at ændrer program kompatibilitet ændrer det til windows 98/Me
Avatar billede dlc Nybegynder
22. august 2002 - 17:20 #3
well jeg har været inde hos symantec.com og tjekke men den fejl kommer ikke frem. jeg har ogs prøvet at ændre det til kompatibilitet ´98 uden at det ændre noget...
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. august 2002 - 21:45 #4
Jeg kan heller ikke finde det lige nu, men jeg ved at jeg har set en artikkel om det på deres support sider.
Avatar billede thebadjojo Nybegynder
28. august 2002 - 07:21 #5
vissa versoiner av nav är inte komlativa med xp
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. august 2002 - 16:16 #6
Symantec siger at det kun er NAV 2002 som er XP kompatibel.