Avatar billede jmajma Nybegynder
22. august 2002 - 11:41 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Videresende

Hejsa

Jeg er en af dem, der har en RIGTIG dårlig hjemmeside adr. (Selvfølgelig fordi jeg ikke har købt et webhotel) - Men det er fordi det ikke er så seriøst.

Anyway - Jeg læste en gang man kunne (På nettet) lave en "fiktiv adresse" - Eks: www.omstilling.com - Som reelt hedder et eller andet med. www.home.tele.sdjkfhsdf.14.dk/sdfsd/
Denne service skulle vist nok kunne blive en relitet hvis man havde f.eks. en "popup" banner

Nogen der kan hjælpe???
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2002 - 11:48 #1
Du kan selv oprette et subdomæne hos f.eks. www.ditnavn.subnet.dk og lægge et script ind der sender dig videre til din egen hjemmeside.

Det ville være en umiddelbar løsning.

Subnet er ikke de eneste der har det... Du kan få gratis hjemmesider mange steder med overskuelige navne =)
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2002 - 11:50 #2
Med dette kan du sagtens "redirecte"

<HTML>
<BODY>
<script language="javascript">
location.href="http://www.lacops.dk";
</script>
</BODY>
</html>
Avatar billede cthun Nybegynder
22. august 2002 - 11:54 #3
Her er en liste over subdomæner, til omstilling, i dk.
Avatar billede cthun Nybegynder
22. august 2002 - 11:54 #4
Avatar billede jmajma Nybegynder
22. august 2002 - 12:24 #5
Jeg kan huske at den videresendelsesside også skjute browsernavnet - Og det er meningen. Dvs. man skal ALTID komme til side 1. Så jeg kan ikke bruge subnet-metoden
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2002 - 12:27 #6
hmmm kun hvis du opbygger det i en frame men så bliver det pludseligt lidt mere besværligt =)
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2002 - 12:28 #7
Ellers så få dit et billigt domæne et sted så kan du da lege med det
Avatar billede jmajma Nybegynder
22. august 2002 - 12:29 #8
Den med Frame!!! - Øhhhh. Hvad??
Avatar billede jmajma Nybegynder
22. august 2002 - 12:31 #9
Jeg er ikke interesseret i at købe noget, da jeg ved det andet eksisterer - Det er bare lige et spørgsmål om at finde det i mine gamle PC blade
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2002 - 12:31 #10
naah ligemeget på subnet f.eks. og de fleste andre steder skal du leve med at der er et banner oppe i toppen.
Avatar billede cthun Nybegynder
22. august 2002 - 12:35 #11
Har du checket det link jeg skrev??? Der er lige hvad du har brug for...
Avatar billede jmajma Nybegynder
22. august 2002 - 12:36 #12
Jeg har et sted til min side (Teledanmark ifb. med internet opkobling) - Den hedder bare noget latterligt. Derfor leder jeg efter en side som kan give mig et nemmere navn at huske, men omdiregerer til den umulige adr. Ligeledes skal den herefter skjule browsernavnet og komme med en popup istedetfor en banner på selve siden
Avatar billede jmajma Nybegynder
22. august 2002 - 12:42 #13
Er det path forward eller sub forward man skal ind under??
Avatar billede cthun Nybegynder
22. august 2002 - 12:42 #14
http://ditnavn.infoside.dk/

tilmeld dig her!! Den gør det du har brug for!!!
Avatar billede jmajma Nybegynder
22. august 2002 - 12:43 #15
Det skal ikke være .dk - Men .net eller .com
Avatar billede cthun Nybegynder
22. august 2002 - 12:50 #16
Avatar billede cthun Nybegynder
22. august 2002 - 13:03 #17
og det gode ved www.cjb.net , er at der hverken er popup eller banner...

Men hvis du insistere på pop-up kan du jo selv lave en ;-)
Avatar billede jmajma Nybegynder
22. august 2002 - 13:04 #18
JA DET ER SGU FOR LÆKKERT..... 10000000000000000 TAK for hjælpen. Igen en ydelse der er alle point hver...

Tak
Avatar billede cthun Nybegynder
22. august 2002 - 13:08 #19
Det er sgu i orden :-)

Takker for point