Avatar billede paviuz Nybegynder
21. august 2002 - 23:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Top10

Hvad.?
Jakoba ligger øverst og Makse har slettet sin bruger? hvad sker der?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
21. august 2002 - 23:12 #1
deaktiveret, luk
Avatar billede vieri Nybegynder
21. august 2002 - 23:16 #2
makse er deaktiveret og derfor ligger jakoba øverst. (Han lå nr. 2 før).
Avatar billede vieri Nybegynder
21. august 2002 - 23:16 #3
såeh...
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. august 2002 - 23:21 #4
Ja desværre - sådan går det for mange af de garvede brugere her på E - desværre...
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. august 2002 - 23:21 #5
makse er IKKE deaktiveret ;)

Han har afmeldt sin konto selv :)
Avatar billede paviuz Nybegynder
21. august 2002 - 23:21 #6
HMm.... blev hun Deaktiveret af en Coadmin eller gjorde han det selv?
Avatar billede paviuz Nybegynder
21. august 2002 - 23:22 #7
Hov... :D
Hun = han en af gangene.. ;)
Eller ved faktisk ikke om det er en hun ? :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. august 2002 - 23:25 #8
Makse er en han - og nej, han har afmeldt sin konto selv. Hvorfor er der vist ingen der ved...
Avatar billede hermandsen Juniormester
21. august 2002 - 23:37 #9
Kommer sgu til at savne ham, selv om jeg aldrig rigtig har deltaget i et spørgsmål sammen med ham!
Respekt til makse her fra for alt den hjælp han har ydet, uden selv at få noget for det!

Læg lige mærke til at næsten alle de spørgsmål han har oprettet er omkring tilbage betaling af point! Vi har altså mistet en person der satte en glæde i at hjælpe andre! :(

Held og lykke fremover til makse, og tillykke til jakoba med hans nye fører position! :)

//hermandsen
Avatar billede paviuz Nybegynder
23. august 2002 - 16:30 #10
JEG VIL HA!!