Avatar billede opturder Nybegynder
15. august 2002 - 11:40 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Et par spørgsmål ang. L bot

Hey har lige fået L bot på en channel, men er stadig ikke helt sikker på hvordan den virker. Kan da give ao, av, +m, +n osv.

Har problemer med det der CHANLEV, nogen der kan forklare mig hvordan det virker og hvad det gør?

Har set på flere channels at selv om en med op status idler, kan han give alle dem som kommer ind +v.
Hvad er kommandoen til det?

Hvad sker der når man skriver /msg L setinvite?

Og findes der ikke grundig (gerne dansk) guide til at bruge L?

/Optur
Avatar billede opturder Nybegynder
15. august 2002 - 11:44 #1
- og, hvis en skal have sådan L giver ham op hvergang han kommer ind, skal kommandoen være: /msg l chanlev #minchannel #authname +ao, ik?
Avatar billede opturder Nybegynder
15. august 2002 - 11:44 #2
og sidste spørgsmål: Man kan også give ao ved at skrive hans adresse. hvordan ser den comd. ud?
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. august 2002 - 11:49 #3
først kan du kikke her http://www.quakenet.org/faq/faq.php?c=3&PHPSESSID=03200a62fef2f2af19b2fdffd83433cf der er faq  på engelsk svensk fransk og jeg ved ikke hvad men ikke på dansk desværre.
men kan fortæle dig at hvis du vil give en ven autovoice skriver du /msg L chanlev #dinchan nick +gv
hvis du vil give en autoop skriver du
/Msg L chanlev #dinchan nick +ao
disse commands kræver at din ven er er auth i Q hvilket gøres ved at logge ind med det login man for når man har lavet en account(en account kan laves ved at skrive /msg Q hello ) håber det var alt ellers så skriv lige her
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. august 2002 - 11:49 #4
hehe altid nogen der kommer i forekøbbet :)
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. august 2002 - 11:50 #5
nej du kan kun give en person ao via hans auth :)
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. august 2002 - 11:51 #6
Nevermind den kommentar efter mit svar =P
Avatar billede opturder Nybegynder
15. august 2002 - 12:03 #7
dipzor> Siger jeg er klar over det med autovoice og autoop. Og har selvfølgeligt været inde på Qnet L FaQ op til flere gange, og nej, den er ik på dansk
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. august 2002 - 12:15 #8
chanlev søre for at channel takeover er umulig
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. august 2002 - 12:16 #9
sørger even
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. august 2002 - 12:16 #10
2sek har læst et eller andet sted hvad det er
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. august 2002 - 12:19 #11
jeg ved ikke om det er det men kan det være chanfix du tænker på `? for her så et link
http://www.quakenet.org/news.php?item=90
Avatar billede opturder Nybegynder
15. august 2002 - 12:24 #12
Nej, ikke det..
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. august 2002 - 13:33 #13
okay så men der findes ellers ikke chanlev på quakenet hvis det er det der skal du til gamesnet :) eller hvor de nu har det på quakenet er chanlev det samme som Q =)
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. august 2002 - 13:34 #14
men hvis det er så findes der jo altid quakenets help channel de er proffer =P #help
Avatar billede dipzor Nybegynder
15. august 2002 - 13:39 #15
/avoice *!*@* #dinchannel

det er til autovoice så den giver folk der joiner automatisk voice
Avatar billede opturder Nybegynder
16. august 2002 - 18:11 #16
Okay, har ellers selv fundet kommandoen: on 1:JOIN:#minchannel:{/mode #minchannel +v $nick }. Men du kan få 20 points for dine ihærdige forsøg :)
Avatar billede dipzor Nybegynder
16. august 2002 - 21:57 #17
takker :P