Avatar billede kan_jeg_taelle Nybegynder
12. august 2002 - 15:38 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Shutlle Bundkort ?

Hej,

Er der en der kender noget til en motherboard producent, der hedder "Shuttle", laver de gode motherboards.
Jeg har aldrig før hørt om dem, og jeg kunne heller ikke finde nogen producent der der hed "Shuttle" på www.edbpriser.dk , så derfor spørger jeg her.
Avatar billede pentium4 Juniormester
12. august 2002 - 15:41 #1
Ja, de laver motherboards og her er linket: http://www.shuttleonline.com/
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. august 2002 - 15:42 #2
Avatar billede pentium4 Juniormester
12. august 2002 - 15:42 #3
De må være rimelige nye for jeg har heller aldrig hørt om dem.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. august 2002 - 15:45 #4
Avatar billede kan_jeg_taelle Nybegynder
12. august 2002 - 15:52 #5
Fik du så købt sådan et "Shuttle SS51G XPC" ?
Og hvis du gjorde, er du så tilfreds med det?
Avatar billede pentium4 Juniormester
12. august 2002 - 15:52 #6
Ja, den computer har jeg godt nok set hos kusines eksmand, men jeg vidste ikke hvad den hedder, men det er sådan en lille sød sag som er købt i Aldi.
Men jeg tror ikke det er noget der er værd at samle på, når det er så småt og der er både grafikkort, lydkort og netkort på bundkortet.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. august 2002 - 15:59 #7
kan_jeg_taelle => jeg oprettede det spm IGÅR!
og til den pris, droppede jeg det.. (der mangler jo CPU, HDD, CD-Rom, Ram osv) det vil hurtigt blive 8000kr
Avatar billede kan_jeg_taelle Nybegynder
12. august 2002 - 16:06 #8
Okay, Jeg lukker spørgsmålet nu.
Tak for hjælpen.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. august 2002 - 16:07 #9
Takker For Pointz! ;o)
Avatar billede pentium4 Juniormester
12. august 2002 - 16:13 #10
Også herfra...

rkhdk -> Den min kusines eksmand købte var der da det hele med til og det var omkring 4000 kr. han gav, men jeg ved ikke lige om det er den samme, men den ligner den på billedet - Helt firkantet foran og så er den lidt lang i det.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. august 2002 - 16:18 #11
det kunne vel have været en Asus Terminator?
http://www.pc-tilbud.dk/

og da vi ikke har aldi eller bilka eller sådanne butikker, så kan det godt være de kan købes andre steder.. ;o)
Avatar billede pentium4 Juniormester
12. august 2002 - 16:26 #12
Nej, det var sådan en helt firkantet ca.18-20 cm hver vej og så ca. 40 cm lang.
Avatar billede pentium4 Juniormester
12. august 2002 - 16:27 #13
Eller også var det kun 30 cm!!!