Avatar billede dicktaid Nybegynder
10. august 2002 - 14:20 Der er 5 kommentarer

Overførsel af billede fra skærm til tv

Jeg skal have billedet fra skærmen over på mit fjernsyn. Jeg mangler bare en driver, således at dette kan lade sig gøre. Mit grafikkort er et ASUS Nvidia GeForce 256 - og det er der problemet ligger. Kører med Windows XP..
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
10. august 2002 - 14:27 #1
Jamen hvad sker der da hvis du gør følgende:

Højreklik på Skrivebordet -> Egenskaber -> Fanebladet Indstillinger -> Avanceret -> Fanebladet "Valg af enhed" -> Vælg "TV".
10. august 2002 - 14:28 #2
Nedenstående tekst taler vist for sig selv
So you love the new Asus V6600 Nvidia GeForce 256 Deluxe but you don't need all those extra bells and whistles? You're in luck. For those of you who want a lean mean video machine, Asus presents the V6600 PURE. Pure is right. This video card is just that. There are no TV out, video in, DVD decoder, TV tuner, 3D glasses or any other stuff. This card is meant to do just one thing, run your 3D games at mind numbing speed. And it does that really well.
Avatar billede dicktaid Nybegynder
10. august 2002 - 14:29 #3
Jeg kan ikke vælge hverken digital skærm eller TV.
Avatar billede flowerdead Nybegynder
12. august 2002 - 09:12 #4
Jeg mener du skal benytte Asus' egne drivere. Du kan ikke benytte XP'erens standard driver eller Detonator til tv-out.
Avatar billede nilsen Nybegynder
19. august 2002 - 07:26 #5
gd
Jeg kenner ikke nevnte kort, men formoder at det understøtter tv-out. I såtilfelle skal du dowloade den siste driver på
http://www.nvidia.com/
Når den er på plass, tilføy ny hardware i windows, og så skulle du kunne velge tv (for Danmark pal b eller pal g)
N.