Avatar billede funguy Nybegynder
08. august 2002 - 17:56 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Billeder fader ind i hinanden

Hvordan laver jeg f.eks. et logo ligsom det på http://www.fakestar.tk ??
Sådan at der er eks. 2 billeder det fader ind over hinanden?
Avatar billede hono Nybegynder
08. august 2002 - 17:57 #1
Avatar billede hono Nybegynder
08. august 2002 - 17:58 #2
På det du henviser til er det måske nok, at lægge de to billeder oven i hinanden, og sætte opacityen på det øverste ned. Jeg skal ikke kunne sige det.

Hono
Avatar billede snebolle Nybegynder
08. august 2002 - 23:12 #3
Nu bruger jeg Painst Shop Pro som jeg kan ikke helt svare dig på spørgsmålet. Men jeg bruger en kommando som hedder Effect > Gradient

Mvh Snebolle
Avatar billede bayzer Nybegynder
16. august 2002 - 10:01 #4
Billedet er lavet ved, hver gang man tilføjer et billede, laves et nyt layer, og herefter give det pågældende lag en bestemt opacity. I slutningen kan du enten skrive din overskrift på laget "background layer", eller oprette et nyt layer, og skrive din overskrift herpå.

Udfør ALDRIG "flatten image" før du er sikker på at billedet er helt færdigt.
Avatar billede bayzer Nybegynder
16. august 2002 - 10:02 #5
Billedet er lavet, som du kan se, af en række billeder. Hvert billede er "malet ind", og hver gang man tilføjer et billede, laves et nyt layer, og herefter give det pågældende lag en bestemt opacity. I slutningen kan du enten skrive din overskrift på laget "background layer", eller oprette et nyt layer, og skrive din overskrift herpå.

Udfør ALDRIG "flatten image" før du er sikker på at billedet er helt færdigt.
Avatar billede funguy Nybegynder
29. august 2002 - 16:49 #6
Spm. lukket!