Avatar billede opturder Nybegynder
06. august 2002 - 17:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Away script

Søger et bestemt away script til mIRC. Her et par udkast fra det: * Os|Freak\\GoNe is back -(MAMSE!!!! Futte... vær her kvarter i 6)- gone 12mins 1sec - (bd-s) -

* Os|The_Freak is now gone -(MAMSE!!!! Futte... vær her kvarter i 6)- (bd-s) -

Håber i kan finde det, for jeg kan sgu ik!
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
06. august 2002 - 17:43 #1
Avatar billede opturder Nybegynder
06. august 2002 - 17:45 #2
havde håbet på noget at downloade. Kan du forklarer mig hvad jeg gør med scriptet
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2002 - 17:47 #3
her kan du finde en masse gode scripts, og endnu bedre... du kan lave dit eget ud fra de mange tutorials de bl.a. har. http://www.mircscripts.org
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
06. august 2002 - 17:51 #4
Noget at downloade? Det ligger her - der var også et link til det før :)
http://bonghole.dk/benxaway.mrc

Men bare åbn mIRC og tryk ALT+R vælg så File -> Load -> Script og åbn scriptet
Avatar billede opturder Nybegynder
06. august 2002 - 17:52 #5
Jaja, kom der selfølgelig også dertil, men var i tvivl om hvor jeg skulle indsætte scriptet
Avatar billede opturder Nybegynder
06. august 2002 - 18:28 #6
Den skriver formattet .mrc ikke funker. Hvilket format skal den så have?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. august 2002 - 00:51 #7
Jeg har selv lige installeret det og det virker fint. Har du den nyeste version af mIRC?