Avatar billede nolfe Nybegynder
04. august 2002 - 19:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Firewall

Jeg har haft Zonealarm pro installeret på min computer, men vil gerne installer zonealarm (free version).

Jeg installerede Zonealarm, da den spurgte om jeg vil starte zonealarm trykker jeg "YES". Så får jeg en vsmon.exe fejl og kan ikke komme viderer???

Nogen som har haft samme fejl??

MvH. Nolfe
Avatar billede prodic Mester
04. august 2002 - 19:56 #1
http://www.eksperten.dk/spm/242508

Kan kun gentage svaret fra i går - svaret står på www.zonelabs.com
Du skal manuelt fjerne en masse filer FØR du kan geninstallere den gratis udgave. Det tager lidt tid, men kan lade sig gøre.

Mener faktisk at de har lavet et værktøj der kan klare det hele for dig.
Søg lidt efter det.
Avatar billede nolfe Nybegynder
04. august 2002 - 20:07 #2
jeg har prøver at manuelt at fjerne det men det virksede ikke!

prøver at kikke efter det værktøj så =)
Avatar billede prodic Mester
04. august 2002 - 20:13 #3
Hvis du følger vejledningen til punkt og prikke, så virker det - havde engang samme problem efter at nogle elever havde leget for meget. Der lykkedes det at fjerne fejlen.
Avatar billede nolfe Nybegynder
04. august 2002 - 20:15 #4
jeg har fulgt det til punkt og prikke.. men får stad ig den der vsmon.exe fejl
Avatar billede nolfe Nybegynder
04. august 2002 - 20:16 #5
prøver lige at tjække igen :)
Avatar billede summer Mester
14. august 2002 - 21:52 #6
Hvis du som jeg ikke er så skrap til det engelske, så prøv at gøre som mig. Jeg havde også Zonealarm pro installeret og ville så have freeware udgaven. Du skal søge på ordene Zone Labs og ZoneAlarm i Registreringseditor (Start -> Kør -> Regedit -> Rediger -> Søg) og slette disse, samt tilhørende filer med samme navne. Hvis du ikke allerede har gjort det, så gør det samme i Start -> Søg efter -> Filer og mapper.
Det virkede for mig. Jeg kører ZoneAlarm uden problemer.
Lige en ting. Du har 10 af 18 spørgsmål åbne. Gå dem lige igennem og få dem lukket. Du kan enten acc. et svar, eller selv lægge et og selv acc. det, hvis du ikke er blevet hjulpet - OK?
Avatar billede nolfe Nybegynder
19. august 2002 - 17:56 #7
dfg
Avatar billede summer Mester
19. august 2002 - 20:26 #8
Hvorfor tager du selv pointene i dette spm.??
Hvad betyder "dfg"?
Det er ikke fint at afvise to svar uden begrundelse :(