Avatar billede bl4de Nybegynder
02. august 2002 - 20:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Login progblemer

Jeg har en computer jeg gerne vil have rettet på eller formatere :D
Men jeg kan kke logge ind fordi jeg ikke kan huske mit pass da det er en gammel cpu, med windows 98 men hvordan formatere jeg den? kan jeg gører det fra beos eller?

Nu er der max brug for jer cpu xperter ;)
Avatar billede sukos Juniormester
02. august 2002 - 20:14 #1
boot op på 98 cd'en eller en bootdiskette, og formater herfra
Avatar billede sukos Juniormester
02. august 2002 - 20:15 #2
Hvis det er din bios, er det måske nok at løfte batteriet ud af bundkortet, og sætte det på plads igen, hvis altså det er et bios-problem!
Avatar billede bl4de Nybegynder
02. august 2002 - 20:16 #3
Fatter ik forklar nermere :)
Avatar billede sukos Juniormester
02. august 2002 - 20:16 #4
Evt. sider der en jumper ved siden af batteriet, som lige skal ove rat sidde på de andre ben for at resette bios'en, men tjek med en manual
Avatar billede sukos Juniormester
02. august 2002 - 20:17 #5
bios eller boot?
Avatar billede bl4de Nybegynder
02. august 2002 - 20:18 #6
Bios
Avatar billede sukos Juniormester
02. august 2002 - 20:20 #7
På bundkortet sidder et batteri. Hvis du åbner kabinettet, og kikker, vil du kunne se et rundt batteri. Prøv at løfte det ud, og sætte det ind igen.
Husk at pille strøm fra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Med lidt held, er det alt hvad der skal til
Avatar billede sukos Juniormester
02. august 2002 - 20:21 #8
Og ikke noget med at være voldelig!!!!!!!!!!
Hver opmærksom på at du ikke kommer til at hive i andre stik m.m.
Avatar billede sukos Juniormester
02. august 2002 - 20:22 #9
Og man kan ikke samle en comp forkert!
Stikkene passer ind i hinanden, og ikke andre steder!
Men vær lidt varsom alligevel
Avatar billede bl4de Nybegynder
02. august 2002 - 20:27 #10
thx pal
Avatar billede sukos Juniormester
02. august 2002 - 20:29 #11
Så lidt da!