Avatar billede cyberzed Nybegynder
01. august 2002 - 00:14 Der er 1 løsning

Webdomain

Er der andre i DK der har været så dumme som mig at bruge webdomain.dk til deres webhotel, dette er ikke så meget et spørgsmål men mere en lad-være-med-at-bruge-dem. Jeg har gentagende gange oplevet at mit webhotel er nede i 24 timer eller mere. Min mail er nede _meget_ tit. Da de ændrede på deres MySQL opsætning, var det så mit eget problem med at sørge for at jeg kunne komme i kontakt med min database. Jeg vil jo nok mene at det ikke er mit problem at de ændrer i deres opsætninger. Ved godt at det er småting at upload et phpMyAdmin men det skulle da ikke være mit problem stadig.

Som sagt jeg vil meget gerne høre om der er andre der sidder i sammen bekneb ?
Avatar billede cyberzed Nybegynder
12. august 2002 - 16:25 #1
Ikke meget respons