Avatar billede hien Nybegynder
31. juli 2002 - 11:14 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der galt??

Nogle som kan sige hvad der HELT præcis er galt med ICQ'en lige nu?? Smid lige en besked om du er på eller ej... :)

/hien - http://hien.h4f.dk/ (har fødselsdag) :)
Avatar billede proximus86 Nybegynder
31. juli 2002 - 11:18 #1
Jeg er på
Avatar billede proximus86 Nybegynder
31. juli 2002 - 11:18 #2
Husk på jeg er altid på...! hvis jeg ikke havde icq vidste jeg sgu da ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv...! :D :()
Avatar billede hien Nybegynder
31. juli 2002 - 11:19 #3
Hehe du siger noget... er sur over det her lort!! Vil på ICQ!! :)
Avatar billede jacobve Nybegynder
31. juli 2002 - 11:20 #4
jeg kan heller ikke komme på...
jeg kan ikke en gang åbne siden www.icq.com ???
Avatar billede dmdisco Nybegynder
31. juli 2002 - 11:21 #5
der har været nogle fejl med icq de sidste par dage, med at man ikke kunne logge på, men det plejer at gå over, nogle siger at de bare geninstalleret icq og så hjalp det, men jeg tror at det bare er icq der har sommer problemer.

http://www.eksperten.dk/spm/241077
Avatar billede keysersoze Guru
31. juli 2002 - 11:22 #6
i dag og i går er der flere der har haft problemer med at komme på - men jeg selv har ingen problemer haft...
Avatar billede dmdisco Nybegynder
31. juli 2002 - 11:22 #7
p.s. jeg er på og kan se flere der er på.
Avatar billede hien Nybegynder
31. juli 2002 - 11:24 #8
Ved godt der er andre der ikke kan komme på *G* Men vil bare gerne have et svar på hvad præcist er galt :)
Avatar billede proximus86 Nybegynder
31. juli 2002 - 11:30 #9
jeg aner ikke hvad der sker men jeg har aldrig problemer med at komme på... Stor Ros til "StofaNet" ! og når jeg ikke kan komme på så genstarter jeg bare...! Today I woke Up Screaming ! Hello My Evil Twin !
Avatar billede nuki Nybegynder
31. juli 2002 - 11:32 #10
Hmmm jeg kan heller ikke har tdc er på aåhus centralen arnxx4
Avatar billede jacobve Nybegynder
31. juli 2002 - 11:38 #11
men jer der ikke kan komme på icq, kan i åbne fx. www.icq.com ?
Avatar billede nuki Nybegynder
31. juli 2002 - 11:40 #12
nope heller ikke bruge www.icqlite.com eller http://go.icq.com
Avatar billede nuki Nybegynder
31. juli 2002 - 11:40 #13
Nogen gange kan jeg komme ind på forsiden men ikke andet
Avatar billede pgm Nybegynder
31. juli 2002 - 11:44 #14
Da det virker som udelukkende et problem for TDC kunder, så ring til deres support for de vil først fejlfinde deres ting når de for nok henvendelser... Så ring til tdc 80 80 80 30
Avatar billede nuki Nybegynder
31. juli 2002 - 11:50 #15
Hehe PGM er prøvet men de benøgter alt og siger at det ikke er et problem hos dem
Avatar billede annikadk Nybegynder
31. juli 2002 - 11:51 #16
ikke helt..
jeg sidder på tiscali - nada prob.
vennerne hernede sidder på.. hvad mon for en forb? Det er et internt net i boligerne, og nogle kan godt logge på derfra, andre kan ikke.
Måske er det så koblet op via TDC, og der er det variende hvem der kan?? *undre*
Avatar billede jacobve Nybegynder
31. juli 2002 - 11:55 #17
jeg har også lige ringet... dog til 80804020 (webspeed support) og de siger også at det ikke er deres bord og de ikke har hørt om det problem, men at de dog vil have det i mente hvis det er en tendens der breder sig?!...
Avatar billede nuki Nybegynder
31. juli 2002 - 12:17 #18
Hehe alle ring ind og sig i ikke kan
Avatar billede nuki Nybegynder
31. juli 2002 - 12:25 #19
> Jeg kan ligepludselig ikke connecte til ICQ nogen der ved hvorfor.

Desværre nej.

> Jeg har TDC Pro@ccess og det hele virker fint igår men her i dag virker
det
> ikke mere kan i fortælle mig hvorfor det ikke virker :(

Nej, men kan fortælle dig hvordan du kan få det til at virke  :-)
Kør gennem en webproxy.
Preferences > Connections > Server > Marker Using Firewall samt Using proxy,
vælg HTTP proxy
Gå hen til Firewall fanebladet, vælg HTTP og brug denne som Host:
iproxy1.kennisnet.nl
port 80  (Eller 8080)

Du kan osse bruge denne proxy i Explorer så du kan komme ind på www.icq.com

Mvh Bryan
Avatar billede jacobve Nybegynder
31. juli 2002 - 12:31 #20
takker det med proxy det virker....
Avatar billede nuki Nybegynder
31. juli 2002 - 12:35 #21
Har også lige lavet et spm så alle ser det http://www.eksperten.dk/spm/241463
Avatar billede jacobve Nybegynder
31. juli 2002 - 12:47 #22
jeps.... hvor fik du det med proxy af vide? igennem eksperten eller?
Avatar billede nuki Nybegynder
31. juli 2002 - 12:50 #23
news grupperne
Avatar billede hien Nybegynder
02. august 2002 - 15:30 #24
Yes det virker... takker!