Avatar billede vardepigen Praktikant
31. juli 2002 - 07:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fjerne netdetect agent

hvordan fjerner jeg netdetect agent ikonet fra min computer.. især ikonet der har lagt sig nede ved siden af mit ur...

hvad "nytte" gør det program egentlig....
Avatar billede hien Nybegynder
31. juli 2002 - 11:23 #1
Den logger på ICQ lige så snart du har fået internetforbindelse :)
For at fjerne den skal du bare højreklikke på den og trykke "Exit"!
Altså så betyder det at den åbner ICQ når den ser du har adgang til nettet!!

/hien - http://hien.h4f.dk/ (har fødselsdag) :)
Avatar billede manon Nybegynder
31. juli 2002 - 13:20 #2
vardepige >>

Klik på "Main" i dit ICQ vindue og vælg "Connections" > fanebladet "Gerneral" skal du fjerne fluebenet (markeringen) i "Launch ICQ on startup"

Hvis du ønsker at ICQ automatisk skal logge sig på når du tænder din computer, så skal du bare oprette en genvej til din icq.exe program og placere den i mappen "Start" i din start>programmer>start .
Det kommer an på hvilket op. system du bruger, men i eks. win98 og w2k kan du højreklikke i feltet nederst på processlinien og vælge egenskaber og vælge advanceret - der kan du så tilføje og redigere din menu.