Avatar billede jmajma Nybegynder
30. juli 2002 - 14:12 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

surt surt surt surt

HJÆLP

Jeg er kommet til at lave et af mine billeder til "relief" - Og overskrevet det originale.
Er der nogen der ved om der findes et program til at lave billedet til orginalt billede igen
Avatar billede prodic Mester
30. juli 2002 - 14:14 #1
Det gør der ikke - eneste mulighed er at finde billedet igen(evt. i en jpg-udgave eller lign.)
Hvis du ikke har lukket billedet endnu, så er der jo altid ctrl+z metoden at afprøve.
Avatar billede jmajma Nybegynder
30. juli 2002 - 14:17 #2
Jeg havde desværre kun det éne billede, og kom som sagt til at gemme oveni - Jeg er sikker på, at der findes sådan et program der kan "infiltrere" det "gamle" billede - Det har jeg i hvert fald fået af vide af en grafiker.
Avatar billede hien Nybegynder
30. juli 2002 - 14:17 #3
Det kan du ikke.. :( Men hvis du fx bruger PS kan du fortryde handlingen med Ctrl+Z
Avatar billede hien Nybegynder
30. juli 2002 - 14:18 #4
Hmm ellers kan du sikkert bruge et eller andet Recover program, men det er spild af penge hvis det kun er én fil!
Avatar billede jmajma Nybegynder
30. juli 2002 - 14:18 #5
Har desværre lukket programmet. Jeg opdagede det først nogle dage efter
Avatar billede jmajma Nybegynder
30. juli 2002 - 14:19 #6
Try me... *G*. Nej det  var egentligt det sidste billede jeg tog af min mormor, så det betyder sgu ret meget for mig..
Avatar billede hien Nybegynder
30. juli 2002 - 14:20 #7
Tja men så er det desværre nok forsent! :(
Avatar billede speedy Nybegynder
30. juli 2002 - 14:21 #8
jmajma>>Hvis effekten er den der i Photoshop hedder Bas Relief så er der jo ingen muligheder for at genskabe det originale da mange af billedets detaljer er tabt samt at alle farverne er tabt...

/SpEeDy
Avatar billede jmajma Nybegynder
30. juli 2002 - 14:21 #9
Det mente jeg også, endtil jeg hørte at man godt kunne...
Avatar billede jmajma Nybegynder
30. juli 2002 - 14:22 #10
Kan man så ikke "undo" det på en eller anden måde, og genskabe farverne
Avatar billede hien Nybegynder
30. juli 2002 - 14:26 #11
Desværre nej...
Avatar billede speedy Nybegynder
30. juli 2002 - 14:28 #12
Nej, nu er detaljerne samt farverne tabt, så er der ingen mulighed for programmet at gætte hvilke farver der var der før...

/SpEeDy
Avatar billede hien Nybegynder
30. juli 2002 - 14:29 #13
*lol* "gætte"... hehe
Avatar billede jmajma Nybegynder
30. juli 2002 - 14:29 #14
Jeg vil så lige forhøre mig i den grafiske verden inden jeg giver point
Avatar billede jmajma Nybegynder
30. juli 2002 - 14:30 #15
>> HIEN - Gætte???? Hvad mener du?
Avatar billede jmajma Nybegynder
30. juli 2002 - 14:30 #16
Ok. Fattet *G* - Sorry
Avatar billede hien Nybegynder
30. juli 2002 - 14:36 #17
Fair nok :)
Avatar billede lee Nybegynder
30. juli 2002 - 21:35 #18
altid aaaaltid lege med en kopi og ikke originalbilledet ;o)
Avatar billede bayzer Nybegynder
02. august 2002 - 16:59 #19
Husk altid at gemme som nyt navn, når du laver om på en fil. Der er ikke noget at gøre. Find billedet igen, og prøv forfra. "jamen, hvis jeg nu kom til at trykke på gem.." så skal du vænne dig til at gemme som et andet navn inden du laver om på billedet, så du har et kpoi af billedet. Så har du stadig originalen, selv om du kommer til at trykke på gem....
Avatar billede claus_jac Nybegynder
05. august 2002 - 11:27 #20
De har fuldstændig ret og den gut der har fortalt dig at du kunne få det tilbage har sandsynligvis ikke fået alt at vide, ellers ville han have sagt det samme som prodic, bayzer og lee. (eller også er der et program til et par hundrede tusinde vi ikke kender til!)