Avatar billede thomasskov Nybegynder
29. juli 2002 - 18:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mouseover "på tid". Blød overgang...

Jeg har lavet en mouseover med javascript på min hjemmeside. Den virker fint og skifter en knaps farve når musen kører hen over. Jeg er imidlertid interesseret i at få dette skift til at ske gradvis over fx 3 sek. (en blød overgang)
Er der nogle der har et forslag til koden i javascript?
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. juli 2002 - 20:19 #1
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2002 - 20:59 #2
Avatar billede thomasskov Nybegynder
31. juli 2002 - 12:23 #3
Jeg kan ikke se noget i nogen retning på din side, Jacoba. Måske kan min browser bare ikke tolke det, men der sker ingenting.
phoenixv, det er lige præcis noget som den knap du har lavet.
Vender tilbage når jeg har fået det til at virke med min side.