Avatar billede homey Nybegynder
26. juli 2002 - 13:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Har problemer medat se java scripts i IE 5.5 SP2

Har installeret VM Java, men kan stadig ikke se Knapperne (Java Script)

Hjælp.
Avatar billede avlund Nybegynder
26. juli 2002 - 13:14 #1
Du ER godt klar over, at Java og Javascript er to vidt forskellige og af hinanden uafhængige ting, ikke?
Avatar billede homey Nybegynder
26. juli 2002 - 13:15 #2
Hmmmm. ikke helt... men det er et script. og grunden til at jeg installere Vitual Java Machine, var at dette virker Win XP
Avatar billede avlund Nybegynder
26. juli 2002 - 13:16 #3
Hvad er det for knapper du ikke kan se? Er det på en hjemmeside, og i så fald, har du en URL?
Avatar billede homey Nybegynder
26. juli 2002 - 13:17 #4
Ja, det er en webside, men det er på et intranet...
Avatar billede esoulman Nybegynder
26. juli 2002 - 13:18 #5
Prøv Funktioner - Internet Indstillinger - Sikkerhed, og så sæt sikkerheds niveauet til medium. Måske dit java ellers  har været slået fra pga sikkerhedsforanstaltninger...
Avatar billede homey Nybegynder
26. juli 2002 - 13:18 #6
Det er en send knap, men ikke en knap som vi kender den, det er bare en billed...
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. juli 2002 - 13:18 #7
Prøv at kontrollere dine internet instillinger under funktioner - internet indstillinger - fanebladet sikkerhed knappen bruger defineret niveau. Se om du har afklikket tilladelser til at køre java script
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. juli 2002 - 13:20 #8
esoulmn>duog jeg tænker ens, med 48 sekunders forsinkelse
Avatar billede avlund Nybegynder
26. juli 2002 - 13:20 #9
Også her, men jeg ville gerne have lidt informationer først
Avatar billede esoulman Nybegynder
26. juli 2002 - 13:26 #10
bufferzone > skræmmende.. ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. juli 2002 - 13:41 #11
esoulman>min tanke nøjagtig  ;)