Avatar billede zephyr Nybegynder
23. juli 2002 - 16:05 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Cracke RAR password

Hej.. jeg har glemt et password til et af mine RAR-arkiver, så kender et eller crackerprogram? Det skal lige siges at de er blevet pakket med WinAce hvis det har noget at sige..

Jeg fandt en bruteforcer, men virkede ikke rigtig :-(
Avatar billede zaknafein Praktikant
23. juli 2002 - 16:12 #1
gå i en dosprompt og skriv "crack_password_beskyttet_Rar_fil".
Nej den er hård. Vil gerne vide det.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. juli 2002 - 16:16 #2
Avatar billede realize Nybegynder
23. juli 2002 - 16:20 #4
Avatar billede realize Nybegynder
23. juli 2002 - 16:21 #5
svar.
Avatar billede zephyr Nybegynder
04. august 2002 - 19:08 #6
rkhdk > Fordi jeg ikke har fået et brugeligt svar i nogen af spørgsmålene ;) Men jeg har lukket 2 af dem nu, da jeg ikke gider blive ved med at ha dem åbne..

Buffer og realize, tak jeg kigger lige på dem :-)