Avatar billede zob Nybegynder
22. juli 2002 - 23:09 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Trillian??

Jeg har hørt det er meget godt, og har også downloadet det..

Jeg har indtastet alle icq oplysningerne men hvordan bruger jeg det?!?

Har åbnet programmet
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
22. juli 2002 - 23:12 #1
Avatar billede zob Nybegynder
22. juli 2002 - 23:15 #2
Jubii ;)
Nu har ejg fået MSN til at du,, men icq dur stadig ikke: (
Avatar billede bongobride Nybegynder
22. juli 2002 - 23:17 #3
Det problem har jeg også været ude for :)
Trillian er er rigtig godt, men det skriver desværre ikke hvem besked er fra (i icq) .
Indtil de laver en ny version af programmet, som fikser dette, vil jeg råde dig til at bruge de programmer som du nu bruger
Avatar billede zob Nybegynder
22. juli 2002 - 23:19 #4
Bongobride-->

Hvordan fik du det til at du i icq?
Avatar billede Trez Seniormester
23. juli 2002 - 15:14 #5
det fungerer da fint med ICQ, bruger det selv, du connecter bare, så går den på med alle de programmer du har sat den til.

Hvis det er din kontaktliste du vil have fra ICQ, så går du ind i det normale ICQ og gemmer din kontakt liste, så går du i Trillian og trykker på + tegnet oppe for oven.

Den menu du kommer ind i der vælger du hvilket medie, hakker af neduden for Import from old contact list, og så ellers bare henter den ind.

/Trez
Avatar billede zob Nybegynder
23. juli 2002 - 19:08 #6
hvor gemmer man sin kontakt listE?
Avatar billede Trez Seniormester
23. juli 2002 - 19:21 #7
det gør du et eller andet sted på computeren, Trillian importere den bare og lægger den i sin egen fil.

/Trez
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
23. juli 2002 - 19:23 #8
Jeg tror han mener hvordan man gemmer den.
Tag lidt af dig selv nogen gang zob og led i de pågældende programmer.
Men jeg kan da oplyse om det det er:
My ICQ -> Save / load contact list -> save contact list.
Avatar billede zob Nybegynder
24. juli 2002 - 18:38 #9
Prøver...
Avatar billede zob Nybegynder
24. juli 2002 - 18:53 #10
yeaho.... :D

Nu dur det... synes bare det ser lidt rodet ud af alle mine MSN og ICQ kontakt personer er samme sted.. har nemlig personer på listen med både icq og MSN.. ka jeg gøre noget ved deT?
Avatar billede zob Nybegynder
24. juli 2002 - 18:54 #11
Kan man ikke også slå de der gRimme smileys væk?
Avatar billede Trez Seniormester
25. juli 2002 - 00:44 #12
Med smileys går jeg ud fra du mener dem i beskederne, hvis du trykker på den store "klode" knap i  venstre bund kommer der en menu, vælg preferences, Windows/display, her kan du slå smileys m.m. fra og til.

Med hensyn til personer på både MSN og ICQ så har jeg ikke kunne finde noget, Trillian ved jo ikke det er de samme personer.

/Trez
Avatar billede zob Nybegynder
08. august 2002 - 13:51 #13
Tak Trez.. er godt nok ikke så meget for Trillian mere.. men ok..

du har svaret ok!!
så derfor
Avatar billede zob Nybegynder
08. august 2002 - 13:51 #14
/Lukket