Avatar billede el_morten Nybegynder
21. juli 2002 - 14:58 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

ZoneAlarm, vil ikke installeres igen!

Hej!
Jeg har et problem med ZoneAlarm!
Jeg har lige afinstalleret det, pga. at det ikke kunne finde ud af at accepte de programmer den allerede havde spurgt om... (hvis det siger jer noget)!

Men jeg prøver så at installere det igen, men installationen stopper hvor den prøver at lukke
" Vsmon.exe " ned! Så går installationsprocessen fuldstændig i stå og jeg kan ikke gøre andet end at lukke pc'en ned! (Jeg bruger XP) Hjælp!
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2002 - 15:00 #1
Start op i fejlsikret tilstand. vsmon.exe er en form for antivirus program eller en firewall. Du kan evt. prøve at lukke programmet med Ctrl+Alt+Delete inde i Windows.
Avatar billede el_morten Nybegynder
21. juli 2002 - 15:05 #2
Okay... Jeg har ikke prøvet det med fejlsikret tilstand..
Men Ctrl+Alt+Delete har jeg prøvet, men Vsmon blivert ikke lukket ned..
Prøver lige Fejlsikret tilstand!
Avatar billede el_morten Nybegynder
21. juli 2002 - 15:32 #3
El_barto> Jaee.. det virkede, nu kører ZoneAlarm igen... Øhm, var svaret 60 Point værd?
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2002 - 15:33 #4
Nah....nok nærmere 15 point (let svar)
Avatar billede el_morten Nybegynder
21. juli 2002 - 15:56 #5
Ok.. du får 20 så... ok!?
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2002 - 16:26 #6
Tak for det :)