Avatar billede lone.j Nybegynder
14. juli 2002 - 21:42 Der er 4 kommentarer

opdatering af virusprogram

jeg er ny pc-bruger og købte en brugt computer i oktober 2001 og installerede Norton Antivirus 2002.
Det var et dårligt køb og har derfor købt en fabriksny compuyer.
Jeg har installert virusprogrammet i den nye pc og har fået meddelse om at det skal opdateres, men når jeg gør dette , så får jeg melding tilbage at der mangler 6346 KB i opdateringer, som den ikke kan få fat i.
De er på den gamle pc.
Hvordan overfører jeg disse opdateringer til min nye computer ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2002 - 21:49 #1
Du kan vel bare mappen Norton AntiVirus over i >drev<:\Programmer\Norton AntiVirus (eller hvor det er installeret9 når du har installeret det på den ny og lade den overskrive den eksisterende installation.
Avatar billede lone.j Nybegynder
14. juli 2002 - 21:54 #2
jeg vil prøve og hvis det ikke virker , så vender jeg tilbage.
Indtil vidre tak for tippet.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
14. juli 2002 - 21:55 #3
Du gør sådan her søg efter nAV virus dif. i funktionen søg og sletter den. der efter fjerner du norton antivirus programet med tilføj/fjern programmer. klik på start/kontrolpanel/tilføj/fjern programmer. når det er gjort instalere du nav igen og opdatere den.
Avatar billede lone.j Nybegynder
29. august 2002 - 19:08 #4
dette problem er blevet løst og det har jeg skrevet .eller mange tak.
lone.j