Avatar billede 404_error Nybegynder
12. juli 2002 - 18:53 Der er 7 kommentarer

hjælp til asp forum!

har et problem med mit forum ! jeg vil lave en ny version hvor bruger skal login før de kan skrive / oprette nyt indlæg ! men det vil ikek virke gider du hjælpe mig?

på forhånd tak!

download mit system her : www.cade.dk/New_forum.zip

p.s. det er ikke første gang jeg bruger exp.dk men har med at blive lukket..skal nok være sød ! lover jeg!(til CoAdmin´s)

/404_error !
Avatar billede 404_error Nybegynder
12. juli 2002 - 19:02 #1
ingen?
Avatar billede 404_error Nybegynder
12. juli 2002 - 23:59 #2
Healp me...pleaze
Avatar billede mranders Nybegynder
15. juli 2002 - 14:51 #3
er det hele dit forum som ikke dur eller er det bare at man kan skrive lige meget hvad ?
Avatar billede xozzi Nybegynder
15. juli 2002 - 17:21 #4
Hvad er Problemet ??
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
17. juli 2002 - 20:52 #5
kan godt hvad du mener, men hele min computer er slettet så ALT asp er røget....og gider ikke til at skrive det.... find et login system et sted gudier jeg dig vider...
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
18. juli 2002 - 14:27 #6
Du skal bare lave noget med at de logger ind og hvis de er brugere, så bliver det nødvendige gemt i Sessions! og så tjekker du for det på hver side. f.eks. i din config.asp !

<% If Session("brugeradgang") = True Then

Siden hvis bruger er godkendt!

Else

Response.Redirect("login.asp")

End If %>

Noget i den retning!
Avatar billede cygnet Praktikant
25. juli 2002 - 01:05 #7
Kan ikke hente din database... :-(

/cygnet
www.cygnet.dk