Avatar billede nordania Praktikant
09. juli 2002 - 23:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Winprotector ?

Min maskine siger jeg skal ha´ winprotector, da min forbindelse ikke er sikker.
Hvad er winprotector ?
Kan jeg download det gratis ?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 00:01 #1
http://www.orders.mkn.co.uk/software/home/protect$HKD - her er direkte link om info om "winprotector" og hva det koster !!

/ssundsdal www.fotx.net/ssundsdal
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. juli 2002 - 06:43 #2
Hvad er det præsist der siger det?
Det er ikke noget som ligger standard i Windows.
Avatar billede summer Mester
10. juli 2002 - 09:00 #3
Det er et eller andet program du har, som henviser til og dermed reklamerer for winprotector, der koster ca. 500 kr. Der jo et hav af andre programmer der kan sikre din pc - AV og Firewall.
Hvilken virusbeskyttelse kører du med nu?
Avatar billede nordania Praktikant
10. juli 2002 - 12:38 #4
Norton Antivirus 2002