Avatar billede ducks Nybegynder
08. juli 2002 - 18:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trillian - Hvis liste over brugere

Jeg er nybegynder i Trillian, jeg har oprettet en IRC, MSN og ICQ bruger, men jeg kan kun finde ud af at se listen over brugere på MSN, altså jeg kan ikke se min User list på ICQ chanelen, eller hvem der er inde på den samme Chanel som mig på IRC?
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2002 - 18:14 #1
jeg har NÆSTEN samme problem..
jeg tar en lytter...!!!
Avatar billede ducks Nybegynder
08. juli 2002 - 18:30 #2
Fandt selv ud af det, du skal convertere din contact liste og så skal du henvise til den når du installerer Trillian.... Svar?
Avatar billede ducks Nybegynder
08. juli 2002 - 18:55 #3
Jeg vil så gerne have lov til at ændre spørgsmålet til, hvordan man får IRC til at virke?
Avatar billede paaskeland Nybegynder
08. juli 2002 - 19:02 #4
Tryk på IRC iconet > Connection Manager. Så skal du vægle en server til venstre ved alle de mapper der er der. Fx. hvis QuakeNet: Find mappen QuakeNet (dobbeltklik) > Random > QuakeNet: Random server. Og så til højre skal udfylde Personal information. Til sidst et lille tryk på Cennect knapper oppe til højre!

/Paaskeland.dk