Avatar billede senj Nybegynder
08. juli 2002 - 17:33 Der er 11 kommentarer og
6 løsninger

Ny mobilos der ikke virker!!!

Hej

Jeg har netop modtaget en ny Nokia jeg bestilte på nettet for få dage siden. Meeeeeen.....

Security tapen var brudt på kassen. Dvs. nogen har haft mobilen oppe - er det nprmalt når man modtager en ny mobil. I virkligheden kunne alle delene være gamle og kun coveret er udskiftet.

Batteriet var fuldt opladet. Er det normalt at Nokia oplader batterierne inden de sender mobilen på gaden??

Mobilen virker selvfølgelig ikke og der er 14 dages fuld returret. Bør jeg smide telefonen tilbage i knolden på forretningen el. hvad??

Kender i nogle af disse svar?
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 17:36 #1
Ja selvfølgelig skal de have den tilbage i knolden! De kan da ikke sælge dig noget der ikke virker!! Tilbage med den!!
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 17:37 #2
Da jeg fik min nokia var den ikke opladt...
Avatar billede dk_akj Nybegynder
08. juli 2002 - 17:38 #3
Tilbage med den.
Jeg har aldrig fået en Nokia, eller en anden telefon, hvor der har været strøm på battteriet.

Har du snakket med sælger ??

//akj
Avatar billede senj Nybegynder
08. juli 2002 - 17:39 #4
Nej jeg har ikke snakket med sælger, da jeg netop har pakket lortet ud!
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2002 - 17:39 #5
Jeg fik da min nokia 3310 som var opladt med to takker for to måneder siden
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2002 - 17:39 #6
det der med security tappen lyder meget mærkeligt!
neej det er vist ikke normalt har selv e nokia og der var den ikke opladet og set har jeg heller ikke hørt hos andre der ejer en nokia!
så se dog og få smidt den telefon tilbage så hurtigt som over hovedet muligt det kunne jo være svindel! hvor har du købt den?
Avatar billede hijklm Juniormester
08. juli 2002 - 17:41 #7
Lyder lidt skummelt. Hvor igennem bestilte du den? (Lyder som om den er varm....)

Ingen seriøs forhandler, heller ikke på nettet, bryder security tapen og oplader heller ikke batteriet.

Så der er vist svindel med i spillet.
Avatar billede senj Nybegynder
08. juli 2002 - 17:42 #8
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2002 - 17:48 #9
De skriver endda "Dit køb er vores ansvar"
på deres hjemmeside :)
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2002 - 17:52 #10
det skulle jeg til at skrive! men øhh hvorfor ringer du ikke til dem:
NB Radio ApS, Hersegade 8, 4000 Roskilde, www.nbradio.dk, nb@nbradio.dk, Tlf.: 46 352791
Avatar billede senj Nybegynder
08. juli 2002 - 17:54 #11
Skulle lige hører i andres meninger. Jeg skal skam nok tage fat i dem - bare rolig!
Avatar billede zob Nybegynder
08. juli 2002 - 18:05 #12
Hey :)
Der har jeg været idag!
Avatar billede zob Nybegynder
08. juli 2002 - 18:07 #13
Jeg synes du  skal få byttet din Mobilos!

Eventuelt få pengeende tilbage....

Det er Svindel af 493434 grad!
Avatar billede senj Nybegynder
08. juli 2002 - 18:37 #14
Retunerer man varen før pengene kommer tilbage eller er det omvendt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2002 - 20:16 #15
hmm... har hørt at teledk de giver en brugt telefon hvis ens nye telefon ikke virker (dog har den været på fabrik og blive testet - men stadigvæk brugt...)
Avatar billede flawless Nybegynder
08. juli 2002 - 20:48 #16
Sidst jeg købte en nokia hos TDC fik jeg en brugt!! Den var decideret SLIDT, og coveret var gennemstøvet... men hvad forventer man af TDC?
Avatar billede tofferman Nybegynder
09. juli 2002 - 02:24 #17
Jeg kører nu med min 3. Nokia-telefon. Og ingen af dem har været opladet.

Selvfølgelig skal du bruge din returret, og købe din telefon et andet sted.

Jeg kender ikke det firma du har købt den af, men det stinker gør det!