Avatar billede dj_alf Nybegynder
08. juli 2002 - 10:25 Der er 5 kommentarer

Flytning af site:

Hvordan flytter man et php-site.

Umiddelbart har vi flyttet filerne over på en ny linuxserver. som skulle være en nøjagtig kopi af den gamle, men......

Vi får en masse failed includes.

Nogen der har en anelse om hvad det kunne være?
Avatar billede knto2104 Nybegynder
08. juli 2002 - 10:28 #1
søg dine php-filer igennem for "include" og "require". Ved disse to kommandoer vil du afgjort finde en række fil og mappeangivelser som er ændret efter serverskift, således at php ikke længere kan finde dem.
Avatar billede tipsen Nybegynder
08. juli 2002 - 10:45 #2
Husk at linux er case-sensitive med fil- og directorynavne!
Avatar billede dj_alf Nybegynder
08. juli 2002 - 11:16 #3
Jeg har løst problemet selv. Det var en opgradering af php der skulle til :(
Avatar billede knto2104 Nybegynder
08. juli 2002 - 11:40 #4
ahh :), kan tænkes det har været en af de nyere include_once-kommandoer den ikke har kunnet forstå...
Avatar billede dj_alf Nybegynder
08. juli 2002 - 11:52 #5
sikkert..